Kristiansan'årn Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Jupp desverre er hun i Nordsjøen da, så jeg treffer på faren eller noe tror jeg... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Blir det 530 eller 540 vogn nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Blir det 530 eller 540 vogn nå da? 540 sedan sier ikke mye mer foreløpig Og BTW Turbo-HF: ho kommer å henter bilen den 22. Selv i Kristiansand Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Blir det 530 eller 540 vogn nå da? 540 sedan sier ikke mye mer foreløpig Og BTW Turbo-HF: ho kommer å henter bilen den 22. Selv i Kristiansand Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sweeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Typisk! Når man ikke finner hus nøkkelen og det et -10º ute, og febrilsk ringer kameraten får å se om du har glemt den hos han, leiter i 30 min i bilen(som virker som en evighet pga hvert lemm på kroppen ikke har følelse i seg. og plutselig ser noe som kan minne om tuppen av en nøkkel, hjemt mellom dørkarmen og setet... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Mellom Søgne og Mandal ville jeg vært forsiktig. Ulykkesbelastet stykke, så har møtt på noen kontroller der! Grattis med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Mellom Søgne og Mandal ville jeg vært forsiktig. Ulykkesbelastet stykke, så har møtt på noen kontroller der! Grattis med salg! Den er grei Og takk Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Blir det 530 eller 540 vogn nå da? 540 sedan sier ikke mye mer foreløpig Og BTW Turbo-HF: ho kommer å henter bilen den 22. Selv i Kristiansand Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Er jo touring som er rått! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Er det, men nå har jo alle ting en god grunn Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Liker 540 sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Fikk noen greier i posten, så bilen får en lett oppgradering Lo godt når damen bak disken kom med denne xD Sikringer (mohahaha liten original-politzei) Filter kjøpte jeg før jeg hadde bestemt meg for å selge bilen nå blir bilen driiiiit sprek! Brænd ny Nøkkel (følger ikke Med bilen) Sorte hella De lykter > (følger heller ikke med bilen) Jaja dett var dett, 9 dager til herligheten forsvinner Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Noe nytt? Er den solgt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Desverre :/ masse overtid på jobb 7-19 fra nyttår til nå, 2 dager uten overtid men til kl 15 ... klarte å punktere den høyre bakhjulet samt bulk i begge felgene på samme sia... satans norges veier!!! Regninga skal på de for å si det sånn! Har prata med de btw ... tror jeg skal eu godkjenne bilen, så prøve å selge bilen på nytt, da annonsen har gått ut for lenge sia Huff.. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Stå på, send meg pm etterpå, Rani! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Jaja ikke mye som skjer her fortiden, hatt bilen på eu kontroll og hadde 3 feil. det ene ryggelyset, eksosanlegg festene( visste jeg om) ble fortalt av forige eiger at bak bremsene bør byttes, dette hadde jeg glemt... så da blir det en tur til verkstedet på meg til onsdag Men fikk også en finfin pakke i posten i dag Hva kan dette være montro? Meget godt pakket ja Litt blå teip: Snart fremme: Kan det virkelig være?? Et helt nytt mtec ratt ja Jau jau, mån må jo ha litt spenning i hverdagen Etter å ha jobbet hver dag siden nyttår, skal det bli godt med søndagen fri Så da blir det Ikveld og i morgen og bare slække maxxx! Men aller først så er det ut å løpe litt i 8- Da må alle folka på bimmers ha en god helg! " :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå