aalgaard Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Da blir vist e34 donorbil, en kamerat som skal ha motor osv i en volvo 240. Blir morsomt å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Fikk handla meg BMW Style 95 felger idag. Opprinelig fra en E65 7er. 19x9 og 19x10, med spacere, blir innpresset både foran og bak et10. Noen som har peiling på hvilke dekkdimensjoner jeg burde velge for at det skal bli bra, med lav bil? Setter pris på innspill, har tenkt litt på 215 eller 225 foran, og 235 eller 245 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Jøss, Du har mye uflaks med bila dine du!Godt du er ressurssterk nok til å ordne raskt opp!Sleng opp bilde med de felgene på da, er nysgjerrig da jeg sikler på nye felger selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Har hatt litt uflaks ja skal laste opp et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Prøvemonterte hjula idag, fikk ikke heist den helt ned da, pga alt for mye gummi på dekka, så dekka gikk i skjermene. Bestiller nye dekk idag eller imorgen, så skal det nok bli andre boller, tror det kan bli nokså bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Ser bra ut, hvilken profil tenker du å bruke? 35? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Takk! Blir 225/35 foran og 235/35 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Blir nok bra med mindre gummi ja aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Blir nok bra med mindre gummi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Heldig du som fikk tak i et ganske strøkent sett (ser det ut som) alle mine trenger opppussing Gleder meg til og se resultatet med riktig gummi og høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Litt riper, men stort sett ganske fine håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Vrengde av dekka, og nye dekk er bestilt, gleder meg til å få de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Dagens bilde! Herlig med nyvaska bil 7ertzen, Hefner og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Knipsa et kjapt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Fikk tak i en ekstra felg idag, til en veldig grei pris, så da blir det nok style 95 i reservehjulsbrønnen også Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå