Torek Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Vakkert! Digger ikke gule lys, men utenom det er den vanvittig flott
Henrik... Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 Takker for responsen gutta Har mye mer på ønskelista, men får ta en ting av gangen. Først kommer coilovers, så dekk til OZ felga. Også må jeg seriøst få kjøpt GT spoiler, den lave varianten etter det Torek, bor du på Torshov forresten? leste det i en annen tråd
HalvorK Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Ser frem til hjul og coilz Og ja, du må få deg vinge
Torek Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 Torek, bor du på Torshov forresten? leste det i en annen tråd Yeee. Det stemmer bra:)
Morstan Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Nydelig! kjenner jeg gleder meg til å kjøre min igjen selv:D Nye lykter gjorde seg!
lasseln Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Bilen din så vannvittig ryddig ut, men kunne trengt no spenstigere hjul og litt spacing Men så absolutt tommel opp!
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Var vel deg jeg sto og pratet endel med ved touringen? Må ikke råkjøre så fælt så dere kjører for langt nestegang
KingB Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Må ikke råkjøre så fælt så dere kjører for langt nestegang Vanskelig å la være dah...
Henrik... Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Bilen din så vannvittig ryddig ut, men kunne trengt no spenstigere hjul og litt spacing Men så absolutt tommel opp! Takk for det Futura felger ligger å venter på coilovers, dekk og spacere, bare gi meg litt tid(og penger) E39'n din var imponerende clean! Var vel deg jeg sto og pratet endel med ved touringen?Må ikke råkjøre så fælt så dere kjører for langt nestegang Stemmer det! Hehehe Ikke lett det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå