Torek Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Vakkert! Digger ikke gule lys, men utenom det er den vanvittig flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Takker for responsen gutta Har mye mer på ønskelista, men får ta en ting av gangen. Først kommer coilovers, så dekk til OZ felga. Også må jeg seriøst få kjøpt GT spoiler, den lave varianten etter det Torek, bor du på Torshov forresten? leste det i en annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ser frem til hjul og coilz Og ja, du må få deg vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Torek, bor du på Torshov forresten? leste det i en annen tråd Yeee. Det stemmer bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Nydelig M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Fin m3 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Nydelig M3! Fin m3 ja Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 viewtopic.php?f=14&t=257617 Vinge til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Nydelig! kjenner jeg gleder meg til å kjøre min igjen selv:D Nye lykter gjorde seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Enda en viewtopic.php?f=14&t=257683 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Bilen din så vannvittig ryddig ut, men kunne trengt no spenstigere hjul og litt spacing Men så absolutt tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Var vel deg jeg sto og pratet endel med ved touringen? Må ikke råkjøre så fælt så dere kjører for langt nestegang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Må ikke råkjøre så fælt så dere kjører for langt nestegang Vanskelig å la være dah... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Bilen din så vannvittig ryddig ut, men kunne trengt no spenstigere hjul og litt spacing Men så absolutt tommel opp! Takk for det Futura felger ligger å venter på coilovers, dekk og spacere, bare gi meg litt tid(og penger) E39'n din var imponerende clean! Var vel deg jeg sto og pratet endel med ved touringen?Må ikke råkjøre så fælt så dere kjører for langt nestegang Stemmer det! Hehehe Ikke lett det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå