R Andersen Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Knalltøffe felger! Bør ikke byttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Enig der, ikke bytt de ut! Men om du skulle så er jeg interessert hvis prisen er bra send pm hvis du skal selge de. Skal gjøre det hvis jeg ender opp med å selge. Det ser ut til at du får hele forumet mot deg hvis du selger Futuraene Haha, ja merka det her Jeg hadde ikke fått sove om natta dersom jeg hadde solgt de der! Dessuten kan e36 bli helrå uten vinge, bare se på kny sin Ja, han har naila looken uten spoiler, helt klart Men jeg syns ræva på E36 er så mye fetere med spoiler og eksos. og med å bytte/selge felga kan jeg muligens få råd til begge deler. Er fram og tilbake her Intr å bytte futurae i nye keskin kt1 m federal dekk + mellomlegg? Ellers takk foreløpig. Mer keen på BBS RC enn Keskin. Hva er dimensjon og innpress? 8,5" og 9,5"x17" ET25 Du trenger ingen spoiler for at det skal se bøst ut http://images.bimmers.no/files/57bz1suoj0m51cx5plv2.jpmg] off, måtte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Ja måtte det !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Riv ut innmaten i lyddempern din, så tenker jeg du klarer deg med original eksos, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Prøvemonterte Futura felga i dag, ser ut som de vil sitte farlig bra på bilen, så blir hardt å eventuelt selge de er 5mm spacer på bildeneTok også motorvask i dag, og motoren reagerte merkelig på det. Lagde en del stygge lyder når jeg starta den etter vask, og når jeg prøvde å skru av bilen så sto fortsatt motoren å gikk sånn halveis, selv om nøkkelen var vridd helt av, null tenning på Noen som har peil på hvorfor? Den gikk for øvrig normalt etterpå. Nok prat, bilder.. Øøøøøh, evt selge dei? Slike felger skal man aldri selge, man får altids bruk for dei både på noverande bil og seinare bilkjøp! Dei vekse ikkje på tre dei felgane der no til dags og dei blir nokk ikkje enklere og få tak i seinare!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 er litt stillstand her om dagen, dessverre. Bilen går ikke på 6 sylindere lenger etter motorvask, så skal sjekke coiler osv snart. har bestilt olje, filter, en ny luftslange osv fra Koed for å få ordna opp i litt Så blir det eventuelt kjøp/salg av felger, coilovers, eksos etc like rundt hjørnet håper jeg. Aner ikke om bilen er kjørbar og/eller fått sommerlook til Gatebil/BMWCCN treff neste helg, "stance at the border" eller E30meet. Jobber med saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Fikk tørka bort masse vann ved pluggene i dag, så nå går den som normalt igjen Har forresten lagt ut begge felgsetta mine for salg. OZ Futura: viewtopic.php?f=18&t=260349 E36 M3 doublespoke sunflower: viewtopic.php?f=18&t=260198&p=2789223#p2789223 Er såklart lov å komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Må bare si at det her er trist lesing (veit jeg har whina på felgsalget ditt et par ganger før og men) Jeg hadde aldri i verden solgt de for å få på verken eksos eller vinge. Som sagt tidligere, vinge er ikkeno must på en e36 og lyden i original eksosen på en s50 er da helt absolutt innafor. Men som sagt, din bil. Du er visst ikke så lett og overtale =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Helt megaenig med Halvor! Vinge er ikke et must i det hele tatt, og eksos er heller ikke like viktig som et sett med feite hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 slenger meg på kosebamsene over, og sier meg enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Eksos kjøper du når du har råd og lyst, futura kjøper man når man er heldig nok til å komme over ett sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Må bare si at det her er trist lesing (veit jeg har whina på felgsalget ditt et par ganger før og men) Jeg hadde aldri i verden solgt de for å få på verken eksos eller vinge. Som sagt tidligere, vinge er ikkeno must på en e36 og lyden i original eksosen på en s50 er da helt absolutt innafor. Men som sagt, din bil. Du er visst ikke så lett og overtale =P Hehe, liker å høre entusiasmen rundt gromme felger, så keep whining Men jeg gjør dette fordi jeg har lyst til å få til looken jeg har sett for meg, med både eksos, coilovers, spoiler++. Hvis jeg ikke selger, så tar det lengre tid enn jeg ønsker pga at det ser ut til at det blir mer studier enn først planlagt til høsten. Og jeg syns lyden er utrolig lav orginal, så er nødt til å ha eksos. Skulle aller helst hatt Eisenmann, men man må gjøre noen kompromisser iblant. Hadde 3" fra turbo og 4" endestuss på cosworthen, og syns ikke den bråka nok en gang Er også mulig at bilen får et snev av annet stuk enn først tenkt, kanskje litt mer race-look. Først får vi se om jeg får solgt felga, så tar jeg det litt derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Eksos kjøper du når du har råd og lyst, futura kjøper man når man er heldig nok til å komme over ett sett. Som jeg skreiv i siste innlegget mitt, så er det ikke KUN eksos. eksos, spoiler, coilovers, mulig ratt og litt andre details. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Forresten, her er bilde av felger jeg er interessert i å bytte mine i. Med mellomlegg såklart. BBS RC090/BMW Style 5 Eller BBS RC302/304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Sistnevnte uten tvil! Unormalt på sett og vis, men herregud så magisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå