Jokkke Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Behold felgene. Vinge, eksos og alt det smådillet kan du ta senere, det er ikke viktig De BBS felgene er ikke mye fine i forhold til nyrestaurerte Futura felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Bra så mange liker felgene, for det er bare å kjøpe dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Etter å ha sett bilde med OZ'ene, så blir jo alt annet som evt. kommer på skikkelig nedtur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 RC090 passet fint. De under hadde passet bedre til et litt nyere karosseri synst jeg. Men det er din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 alt kommer ann på hva jeg får tak i, og til hvilken pris. Oppdaterer dere når det er på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Da har jeg tatt en grundig vask av bilen før BMW-treffet på Rudskogen i mårra. Lov å hilse på om dere kjenner igjen bilen Har tenkt å kjøre på banen, så er bare å ta noen bilder om dere ser den utpå der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Tenkte å ta turen jeg også Skal du kjøre med M3'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Tenkte å ta turen jeg også Skal du kjøre med M3'n? Klart det, har ingen annen BMW. M3'n er jo lagd for banekjøring, så den skal brukes reiser kvart på 9 cirka fra oslo tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Helt riktig innstilling! Tenkte å ta en tur oppom i morgen, så får ta en nærmere titt på bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Helt riktig innstilling! Tenkte å ta en tur oppom i morgen, så får ta en nærmere titt på bilen da. Gjør det Gleder meg til å se hvordan denne oppfører seg på bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Da ses vi sikkert, bra at du bruker bilen for det den er bygd for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Finner ingen info om priser for oss som bare skal se på, men skal innom en tur uansett. Er meldt knallvær, så får håpe på mye bra kjøring Skal ikke stjele tråden din, men er det vanskelig for en som er helt nybegynner i miljøet å få sitte på noen få runder med en sprek bil? Har veldig sansen for din E36, gjort de riktige tingene etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Holder med deg ang. bytte i RC302, fyyyyy for noen gromfelger. Ser selv etter RC300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Ahj: det kan tenkes! Krisfje: hvis folk har ledig plass i passasjersetet er det sikkert noen som sier ja. Men de flestr syns vel ikke det er noe morro å spørre en de ikke kjenner. Trur setet er opptatt hos meg i mårra, men ikle sikkert det er det hele tida Mossige: ja, ee gira på de felga, men ser ut til at jeg ikke finner noen nå, så blir nok rc090 til å begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå