Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behold felgene. Vinge, eksos og alt det smådillet kan du ta senere, det er ikke viktig ;) De BBS felgene er ikke mye fine i forhold til nyrestaurerte Futura felger..

Skrevet

Da har jeg tatt en grundig vask av bilen før BMW-treffet på Rudskogen i mårra. Lov å hilse på om dere kjenner igjen bilen ;) Har tenkt å kjøre på banen, så er bare å ta noen bilder om dere ser den utpå der :)

20130524_220838_zpsb4fe67d2.jpg

20130524_221337_zpsa1758cd8.jpg

20130524_223050_zps493546d3.jpg

Skrevet
Tenkte å ta turen jeg også ;) Skal du kjøre med M3'n?

Klart det, har ingen annen BMW. M3'n er jo lagd for banekjøring, så den skal brukes :) reiser kvart på 9 cirka fra oslo tenker jeg

Skrevet

Helt riktig innstilling! :wink: Tenkte å ta en tur oppom i morgen, så får ta en nærmere titt på bilen da. :)

Skrevet
Helt riktig innstilling! :wink: Tenkte å ta en tur oppom i morgen, så får ta en nærmere titt på bilen da. :)

Gjør det :) Gleder meg til å se hvordan denne oppfører seg på bane!

Skrevet

Finner ingen info om priser for oss som bare skal se på, men skal innom en tur uansett. Er meldt knallvær, så får håpe på mye bra kjøring ;) Skal ikke stjele tråden din, men er det vanskelig for en som er helt nybegynner i miljøet å få sitte på noen få runder med en sprek bil? Har veldig sansen for din E36, gjort de riktige tingene etter min mening ;)

Skrevet

Ahj: det kan tenkes!

Krisfje: hvis folk har ledig plass i passasjersetet er det sikkert noen som sier ja. Men de flestr syns vel ikke det er noe morro å spørre en de ikke kjenner. Trur setet er opptatt hos meg i mårra, men ikle sikkert det er det hele tida

Mossige: ja, ee gira på de felga, men ser ut til at jeg ikke finner noen nå, så blir nok rc090 til å begynne med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...