HalvorK Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Ble sykt bra det der Hvem valsa den ? Er vel ganske kjørbart slik det er nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Nydelig M3 dette. Syns detaljen på speilet var kul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg har også lyst på sokk! Bilen din har blitt så bra at jeg vil si at denne er perfekt i mine øyne! Hehe Takk! følger med på din å Meget pen bil, eneste jeg har å pirke på er at du må lakkere autopass brikken din svart Haha, jeg så det Kan ikke selge nå! Ble dritbra Kan ikke selge nå! Ble dritbra Double that! Legg Cosworth på is en stund for en Cosworth rekker ikke denne til anklene engang Selge, hva snakker dere om? hehe..bilen er ikke til salgs lenger Ble sykt bra det der Hvem valsa den ? Er vel ganske kjørbart slik det er nå ? Takk, fornøyd selv å! Den trengte ikke å valses faktisk, blei litt overraska med tanke på at den er skrudd i bunn foran, men kan fint ha max sving Bak skal den litt ned, men slipper fortsatt valsing. Kjørbar var å ta i, hehe...den subber bare det er et litt hjulsøkk i asfalten, men skal se om jeg får gjort noe med no eksosoppheng Nydelig M3 dette. Syns detaljen på speilet var kul! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Kan ikke selge nå! Ble dritbra Double that! Legg Cosworth på is en stund for en Cosworth rekker ikke denne til anklene engang Selge, hva snakker dere om? hehe..bilen er ikke til salgs lenger Takke f*** for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Fin bil , men rart at det ikke er org M3 lykter bak på en M3! Ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Fin bil , men rart at det ikke er org M3 lykter bak på en M3! Ombygd? Eh, hva tenker du på? har bytta ut de orginale lyktene med de som er hvite og røde. Er orginalbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Har justert ned bilen litt bak nå. nå er det vel 3 cm fra laveste del under bilen og til asfalten, så det får være lavt nok Tok et par bilder i kveld. skulle gjerne hatt bedre utstyr men, får bare være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Tøøøøft! Flotte bilder også, det kan du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Nicee! Ingenting slår kombinasjonen med mørk, blank og lav e36 bbs rs2 som sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Lekkert! Den ser veldig bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Tøøøøft! Flotte bilder også, det kan du:) Takk! No oppdatering på din om dagen eller? Nicee! Ingenting slår kombinasjonen med mørk, blank og lav e36 bbs rs2 som sitter på? Fin kombo det ja! her er ikke bilen vaska en gang, på bildene er BBS RC302 Lekkert! Den ser veldig bra ut nå Lekkert! Den ser veldig bra ut nå Takk det kommer seg, skulle bare fått på litt større leppe foran og høy vinge bak så hjelper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Stemmer for ltw vinge og samma leppa som Halvor har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Meeeget pent nå Henrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Stemmer for ltw vinge og samma leppa som Halvor har Blir GT/LTW vinge ja, type høy. Før var planen den lave, men med felgbytte går jeg for litt mer racelook. Ja, er kun MV RS leppa som er aktuell. Lite kule varianter til E36. Fant en som jeg ikke har sett på noen i norge, skal sjekke ut prisen på den igjen Meeeget pent nå Henrik! Takk, kommer fra en med god smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Nydelig! Kult at du ikke vil selge lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå