NBCustom Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Jeg tipper gunmetal grey metallic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 195/40/-17 på 8,5" blir ikke det i meste laget med strekk? i forhold til banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Jeg tipper gunmetal grey metallic! Tampen brenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Nogaro silber definitivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 195/40/-17 på 8,5" blir ikke det i meste laget med strekk? i forhold til banekjøring Hadde jeg vært deg hadde jeg gått all inn for å få riktig stuk. Ikkeno sånn semi midt i mellom. Så hadde jeg heller hivi på noen originale m3 felger med 225/45/-17 typ ordentlig gummi ved banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Nogaro silber definitivt Er nok inne på noe der ja, trur det kan bli en fin kombo 195/40/-17 på 8,5" blir ikke det i meste laget med strekk? i forhold til banekjøring Hadde jeg vært deg hadde jeg gått all inn for å få riktig stuk. Ikkeno sånn semi midt i mellom. Så hadde jeg heller hivi på noen originale m3 felger med 225/45/-17 typ ordentlig gummi ved banekjøring er litt enig med deg, men samtidig så er det så kjedlig å måtte bytte hjul for å kjøre på bane. vil jo at den skal se rå ut på banen å. men må nok få tak i noen back up felger så jeg har noe ja, vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Meget pen bil! likte desverre ikke de splitterene som du har montert, ellers så ser det meste riktig ut Du får si ifra om du skal selge den mot sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 195/40/-17 på 8,5" blir ikke det i meste laget med strekk? i forhold til banekjøring Stale30 med den blå e30 m-tech 2 og mange forskjellige gromme hjul kjørte vel flere ganger med 205/40 på 9" felg, dvs. litt mer strekk enn hva du vil få med 195/40 på 8.5". Han hadde såvidt jeg vet aldri noen problemer, og han kjørte HARDT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Meget pen bil!likte desverre ikke de splitterene som du har montert, ellers så ser det meste riktig ut Du får si ifra om du skal selge den mot sommeren! Takk for det Splitterne var bare test-montert. Driver å tester litt forskjellig i froten for å finne en rå look jeg liker. Men når jeg får på nye felger og coilovers så er det mye lettere å se hvordan bilen blir seende ut når den er "ferdig". Denne skal nok ikke selges med det første, har en del planer for den, pluss masse kjøring 195/40/-17 på 8,5" blir ikke det i meste laget med strekk? i forhold til banekjøring Stale30 med den blå e30 m-tech 2 og mange forskjellige gromme hjul kjørte vel flere ganger med 205/40 på 9" felg, dvs. litt mer strekk enn hva du vil få med 195/40 på 8.5". Han hadde såvidt jeg vet aldri noen problemer, og han kjørte HARDT. Michter her på forumet har 195/40 på 8,5" og sliter til dels med å holde på lufta i dekka. Er virkelig ikke interessert i å styre med sånt, er så unødvendig. Men nå varierer det jo fra dekkmerke til dekkmerke om hvor mye strekk det blir. med mindre noen har tips om bra dekk som er "small", "medium" eller "large" i størrelsen her inne, så får jeg gjøre litt Research på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 jeg har ikke hatt problem med det, heller ikke de jeg kjenner med 195.40. på 8,5 felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Aldri jeg hørt om heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Får se hva det blir til da, enda en stund til jeg handler dekk så. Men 205/40 og 225/35 trur jeg kan bli passelig med strekk. Syns ikke det er pent når hele den kanten på felgen stikker ut. kommer ganske så massiv shopping-update her i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 BBS LM replikaene vurderes solgt. 5000 med greie dekk, 255 bak. Oppdatering rett rundt hjørnet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 På tide med en liten oppdatering her igjen. Mens jeg venter på felga som skal være rett rundt hjørnet nå etter en del uker venting, så har jeg handla litt småsnacks Greit å ha litt å velge i Først av alt. Fått montert orginalt gitter i fangern. blei mye bedre. Leppa på fangern er tatt av, den skal få en shinings før den monteres igjen. Showskilter i aluminium, tåkelys-deksler og Tyskland merker til å ha over den blå stripa på de nye skiltene. De gamle var ikke noe pene så henta ut nye Deksla skal lakkeres i bilens farge. Skal også kjøpe nye lykteglass foran hvor jeg skal montere gul film i kun de innerste linsene. Så hovedoppsettet blir gule i de indre+gule tåkelys. også skal jeg ha gule i begge linsene+deksler som back up, som på bildet Her er også showskilt montert Skilt montert bak. JA, den harrypotta skal fjernes. er ikke montert Er også på jakt etter org felger som disse på bildet. Noen som veit om noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Nyydelich m3, sikkert sagt det før! meeen hvor kjøpte du de tyske merkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå