Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

195/40/-17 på 8,5" :)

blir ikke det i meste laget med strekk? i forhold til banekjøring

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått all inn for å få riktig stuk. Ikkeno sånn semi midt i mellom. Så hadde jeg heller hivi på noen originale m3 felger med 225/45/-17 typ ordentlig gummi ved banekjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nogaro silber definitivt :D

Er nok inne på noe der ja, trur det kan bli en fin kombo :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått all inn for å få riktig stuk. Ikkeno sånn semi midt i mellom. Så hadde jeg heller hivi på noen originale m3 felger med 225/45/-17 typ ordentlig gummi ved banekjøring :)

er litt enig med deg, men samtidig så er det så kjedlig å måtte bytte hjul for å kjøre på bane. vil jo at den skal se rå ut på banen å. men må nok få tak i noen back up felger så jeg har noe ja, vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stale30 med den blå e30 m-tech 2 og mange forskjellige gromme hjul kjørte vel flere ganger med 205/40 på 9" felg, dvs. litt mer strekk enn hva du vil få med 195/40 på 8.5".

Han hadde såvidt jeg vet aldri noen problemer, og han kjørte HARDT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil!

likte desverre ikke de splitterene som du har montert, ellers så ser det meste riktig ut :P

Du får si ifra om du skal selge den mot sommeren! :):D

Takk for det :) Splitterne var bare test-montert. Driver å tester litt forskjellig i froten for å finne en rå look jeg liker. Men når jeg får på nye felger og coilovers så er det mye lettere å se hvordan bilen blir seende ut når den er "ferdig".

Denne skal nok ikke selges med det første, har en del planer for den, pluss masse kjøring :D

Stale30 med den blå e30 m-tech 2 og mange forskjellige gromme hjul kjørte vel flere ganger med 205/40 på 9" felg, dvs. litt mer strekk enn hva du vil få med 195/40 på 8.5".

Han hadde såvidt jeg vet aldri noen problemer, og han kjørte HARDT.

Michter her på forumet har 195/40 på 8,5" og sliter til dels med å holde på lufta i dekka. Er virkelig ikke interessert i å styre med sånt, er så unødvendig. Men nå varierer det jo fra dekkmerke til dekkmerke om hvor mye strekk det blir. med mindre noen har tips om bra dekk som er "small", "medium" eller "large" i størrelsen her inne, så får jeg gjøre litt Research på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva det blir til da, enda en stund til jeg handler dekk så. Men 205/40 og 225/35 trur jeg kan bli passelig med strekk. Syns ikke det er pent når hele den kanten på felgen stikker ut. kommer ganske så massiv shopping-update her i nærmeste framtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

På tide med en liten oppdatering her igjen. Mens jeg venter på felga som skal være rett rundt hjørnet nå etter en del uker venting, så har jeg handla litt småsnacks ;) Greit å ha litt å velge i :)

Først av alt. Fått montert orginalt gitter i fangern. blei mye bedre. Leppa på fangern er tatt av, den skal få en shinings før den monteres igjen.

DSC_0650_zpsebc799c8.jpg

Showskilter i aluminium, tåkelys-deksler og Tyskland merker til å ha over den blå stripa på de nye skiltene. De gamle var ikke noe pene så henta ut nye :)

20130108_170625_zps364184e0.jpg

Deksla skal lakkeres i bilens farge. Skal også kjøpe nye lykteglass foran hvor jeg skal montere gul film i kun de innerste linsene. Så hovedoppsettet blir gule i de indre+gule tåkelys. også skal jeg ha gule i begge linsene+deksler som back up, som på bildet ;) Her er også showskilt montert

DSC_0662_zpse1cafd36.jpg

Skilt montert bak. JA, den harrypotta skal fjernes. er ikke montert :P

DSC_0675_zps9f2b03cb.jpg

Er også på jakt etter org felger som disse på bildet. Noen som veit om noen som har?

DSC_0682_zps2b4f4a02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...