Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det! :) den er ikke "utstillingsklar" helt enda, men skal jobbe litt mer med den, så den står klar til vårmønstringen på lørdag ;) og ikke minst ren (men ikkr shiny) :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta noen flere bilder for deg i morgen RS ;)

Her er imidlertidig noen fra helgen :)

Flyttebil på lørdagen

DSC00765.JPG

DSC00774.JPG

og et tøft bilde tatt på vei til CnC Tønsberg! Stor suksess, og god innsats KNY og GLENGLEN!

255607_10151597243035943_2003868521_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh. Meget spesielt! Liker det!

Takk for det ;) den vekket mye oppmerksomhet på treffet virket det som, mange som måtte ta på den for å kjenne hva det var :P

Rått! :headbang: Vil gjerne se noen bilder fra bakenden på bilen med M5 eksos :)

Det kommer det kommer ;) skal se om jeg får tatt noen bilder etter litt vask i dag ;)

Meget pent :) blir foliering på meg også, neste mnd. Si gjerne ifra om du har noe nyttige tips å komme med :)

Det er bare å glede seg ;) du skal gjøre det selv? håper isåfall du har et godt og varmt sted å stå, pluss en bil du kan bruke i mellomtiden ;)

Liker hvordan dette ble veldig godt, gleder meg til og se den på treff i sommer :)

Det skal vi nok få til! ;) kommer du til lørdag eller? Vårmønstring på Valle Hovin?

De felgene der. Gadamn.. De gjør det for meg ass!

De gjør veldig mye! ;) skulle gjerne vært et hakk mindre, men de er og blir drømmefelgene mine :D Men de blir forfremmet til kosefelger til M5'n iløpet av uken, blir for stort og stivt og dyrt som bruksfelger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...