Tzunami Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Hehe ja, har ikke vasket den siden jeg monterte eksosen, men ja, den soter litt mye ved ordentlig pådrag :/ Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Takk for det! den er ikke "utstillingsklar" helt enda, men skal jobbe litt mer med den, så den står klar til vårmønstringen på lørdag og ikke minst ren (men ikkr shiny) Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Hehe, høres bra ut;-) da ses vi på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Føyer meg inn i rekken av komplimenter! Sykt tøff ble den, bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Rart det ikke går an å hoste opp skikkelige bilder av bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 bla noen sider tilbake da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Ja. De er da ikke ferske de vel?! Jeg vil se ræva og exhausten skjønner du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Skal ta noen flere bilder for deg i morgen RS Her er imidlertidig noen fra helgen Flyttebil på lørdagen og et tøft bilde tatt på vei til CnC Tønsberg! Stor suksess, og god innsats KNY og GLENGLEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Ooooh. Meget spesielt! Liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Rått! Vil gjerne se noen bilder fra bakenden på bilen med M5 eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Meget pent blir foliering på meg også, neste mnd. Si gjerne ifra om du har noe nyttige tips å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Liker hvordan dette ble veldig godt, gleder meg til og se den på treff i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 De felgene der. Gadamn.. De gjør det for meg ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Ooooh. Meget spesielt! Liker det! Takk for det den vekket mye oppmerksomhet på treffet virket det som, mange som måtte ta på den for å kjenne hva det var Rått! Vil gjerne se noen bilder fra bakenden på bilen med M5 eksos Det kommer det kommer skal se om jeg får tatt noen bilder etter litt vask i dag Meget pent blir foliering på meg også, neste mnd. Si gjerne ifra om du har noe nyttige tips å komme med Det er bare å glede seg du skal gjøre det selv? håper isåfall du har et godt og varmt sted å stå, pluss en bil du kan bruke i mellomtiden Liker hvordan dette ble veldig godt, gleder meg til og se den på treff i sommer Det skal vi nok få til! kommer du til lørdag eller? Vårmønstring på Valle Hovin? De felgene der. Gadamn.. De gjør det for meg ass! De gjør veldig mye! skulle gjerne vært et hakk mindre, men de er og blir drømmefelgene mine Men de blir forfremmet til kosefelger til M5'n iløpet av uken, blir for stort og stivt og dyrt som bruksfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå