LasseEllingsen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Gratulerer med "ny" bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Jo takk nå blir det muligens samme vinterfelger som deg også hadde du lakkert senteret på dem? evt er de 2-delte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Gratulere med ny bil gler meg til å sjå hva spennende du skal gjer med en touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Skal du ha luft på denne siden du nevner Acuuair e-level? Stemmer det blir spennende å legge opp, da jeg aldri har vært borti slikt før, men får sikkert litt tips på nordicstance tenker jeg Kult! Hvilke bags skal du gå for da? Accuair e-level er vel bare styringssystemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Inspirasjon Joacim:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 imponerende planer på noe som bare skal være en bruksbil da men grattis med ny bil i hvertfall! har du verksted plass og alt sånn også nå da så du får hatt det kommende prosjektet et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 dette blir bra. Nydelig farge. I 2002 eller 2003 så jeg på en 98 modell 540 varebil i Lillestrøm. Samme farge, men den hadde en nydelig lys beige farge på interiøret. Men selvfølgelig ble den solgt like fremfør øynene mine. Har mareritt om det ennå. 240000 for den den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Kommer ingenvei uten planer vettu;) kjenner jeg meg rett vil jeg ikke kjøre denne neste vinter fordi den blir for fin:p så ender sikkert med 2 biler til vinterlagring, og en stygg vinterbil xD Blir bra med nye felger ja RS;) henter de i morgen tenker jeg.. Er fornøyd med fargen ja! Bare litt modifisering av krom'en så er litt småsår her og der, som jeg ikke liker, så blir nok fersk lakk på den med tiden, men det tar man senere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Grattis med ny bil, gleder meg til å se hvordan den blir Og ifølge planene dine blir det vel ikke bare en bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Nok en gang gratulerer med ny bil! Nå har vi bytte roller, du er han med den høye touringen og jeg har han med den lave sedanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Takk norbakken! Ender nok som noe annet enn bruksbil ja xD Takk igjen Lasse:D ja har visst byttet litt på gitt:p blir litt mer forandringer litt fortere enn jeg tenkte, men det gjør jo ingenting;) må også si at det er meeget deilig med diesel og automat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 (endret) Dette blir nok bra Gleder meg til å lese og se mer om luftfjøringa Endret August 12, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 automat er digg, har selv vurdert og finne meg en bil med diesel og automat. men har lyst og få bilen jeg har "ferdig" også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 blir jo spennende å se hva du gjør med denne fine bilen! kanskje jeg slår følge med E39 diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 poppy: Gleder meg selv! er vel ikke mange bmw'r med luft, ikke som jeg kjenner til iallefall, så skal bli spennende å se hvordan det går det må jo prøves! spiff: er veldig deilig med automat;) så det anbefales! iallefall på en daily driver bmwlærling: håper å gjøre den enda finere også bare å slenge seg på familietralle-trenden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå