Thewiz Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Fett, gleder meg til bilder av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Gleder meg veldig selv! får høre i blant at den har kommet seg veldig fra jeg kjøpte den, men føler ikke jeg har gjort stort, spesielt ikke når alt av deler ligger rundt omkring hjemme og venter på sol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hva skal du foliere a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Hva er delenummeret på modulen, kjære deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Såvidt jeg har skjønt, kan du bruke de fleste modulene, jeg fant en ifra 740il på ebay, og den skal funke over, men kan jo komme tilbake til det når jeg monterer sjekk evt på realoem.com / bmwfans.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Hele bilen Serr? Imola da eller, mente jeg leste ett sted du ønsket deg Imola E39 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Stemmer at jeg har hatt stort ønske for Imola touring, men ble nok ikke rød denne gangen, får se på neste bil fargen på folien er noe utenom det vanlige, uten at det blir helt avskrekkende En på jobben som jobber med folie, så han hjelper meg med det dvs. han gjør det, og jeg hjelper til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 knall rosa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 knall rosa.... Das schtimt wicky! vi har alle vår feminine side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 knall rosa.... Individual Lilic, som ble levert på e36, er faktisk kul da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Den er råå http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... ather.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 ligna mer på lilla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Lurer på om eier av den e39'n tar feil av hvilken farge han har. Ganske sikker på at dette er Lilic http://i7.photobucket.com/albums/y292/m ... G_0436.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Såvidt jeg har skjønt, kan du bruke de fleste modulene, jeg fant en ifra 740il på ebay, og den skal funke over, men kan jo komme tilbake til det når jeg monterer sjekk evt på realoem.com / bmwfans.info Riktig! Må sjekkes ut, M5 speil skal jeg hvertfall ha. Kan jo likesågodt kjøpe autofold med en gang, løfter jo et par hakk det! Programmerer du dette så det går på tenning, eller hva er planen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå