Tzunami Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Skal lett bestille når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Som noen kanskje har skjønt så skal touringen bli matt blå om en mnd-ish Folien ligger klar, fangere, speil, lister, coilovers, spoiler osv osv ligger klart, så nå venter jeg egentlig bare på sol og sommer, så jeg og folierern kan begynne! tenkte også jeg skulle prøve meg på en timelaps under jobben Som RS nevnte, så blir det også høyglans shadowline, samt svart blanke speil og diffusor Taket skal få bli matt blått, om ikke jakobm5 stjeler bilen og lakker taket svart blank Kan jo komme med noen bilder av hvordan det vil bli sånn omtrent. Har pratet endel med en i USA som gjorde dette på sin m5, og det er veldig kledelig! Så har jeg også noen felger som skal på bilen samtidig, BBS RSII, eller RS700/701 om du vil. Men de trenger litt oppussing og lakk.. Som dere ser under, så er ikke senterkoppene helt fine, pluss at jeg lurer på om sølv/speil ikke passer helt til fargen jeg skal ha på felgene. Så da er spørsmålet som følger, skal jeg foliere senterkoppen matt blå, og evt få på BBS-sticker over det? eller noe annet merke av noe slag? eller skal jeg la det være som det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Har stor tro på dette. Men sorte speil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Tror det blir noe utenom det vanlige ja ang sorte speil, så hadde jeg jo det på 523'n, noe jeg synes passet bra! men om det blir kræsj, så får jeg bare folierern til å foliere dem også Glemte å nevne at jeg trenger to ventilskruer til RSII-felgene, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? og evt hvor mye det ligger på ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Estoril i matt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Dette blir bra ! Gleder meg til å se denne til våren / sommeren. Forresten, PM Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Estoril i matt eller? Er 3M sin matt blå Scotchprint, kan minne litt om estoril ja Dette blir bra ! Gleder meg til å se denne til våren / sommeren. Forresten, PM Tzunami Gleder meg selv Skal sote rutene like før folieringen, så her blir det mye som skjer på en gang!! Så PM'n men glemte å svare, skal kikke igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Matt blå metallic?! Samme farge jeg ville ha på s-klassen jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Bestilte denne i romjulen, men har skjønt at dette er en populær farge i år 2 med e39 som har vurdert samme, en e60 og en e93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Jeg tenkte på dette for flere år siden da... haha Men tror den fargen er dritfin på en bil med runde former som e39 og s-klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Kommer til å bli utrolig gromt tenker hjula kommer til å sitte som ett skudd med den fargen og senk grommeste bruksbilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Jeg vil ha imolarød touring med svart tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Jeg vil ha imolarød touring med svart tak! Hold deg fast litt til, så får du se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå