Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Som noen kanskje har skjønt så skal touringen bli matt blå om en mnd-ish ;)

Folien ligger klar, fangere, speil, lister, coilovers, spoiler osv osv ligger klart, så nå venter jeg egentlig bare på sol og sommer, så jeg og folierern kan begynne! ;) tenkte også jeg skulle prøve meg på en timelaps under jobben ;)

Som RS nevnte, så blir det også høyglans shadowline, samt svart blanke speil og diffusor ;) Taket skal få bli matt blått, om ikke jakobm5 stjeler bilen og lakker taket svart blank :P

Kan jo komme med noen bilder av hvordan det vil bli sånn omtrent. Har pratet endel med en i USA som gjorde dette på sin m5, og det er veldig kledelig! ;)

164379d1348252998t-matte-blue-devil-imageuploadedbytapatalk1348252992.807874.jpg

164376d1348252952t-matte-blue-devil-imageuploadedbytapatalk1348252932.668791.jpg

164377d1348252978t-matte-blue-devil-imageuploadedbytapatalk1348252972.762401.jpg

Så har jeg også noen felger som skal på bilen samtidig, BBS RSII, eller RS700/701 om du vil.

Men de trenger litt oppussing og lakk..

20130219_225530.jpg

20130219_225400.jpg

Som dere ser under, så er ikke senterkoppene helt fine, pluss at jeg lurer på om sølv/speil ikke passer helt til fargen jeg skal ha på felgene. Så da er spørsmålet som følger, skal jeg foliere senterkoppen matt blå, og evt få på BBS-sticker over det? eller noe annet merke av noe slag? eller skal jeg la det være som det er?

20130219_223129.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir noe utenom det vanlige ja ;)

ang sorte speil, så hadde jeg jo det på 523'n, noe jeg synes passet bra! men om det blir kræsj, så får jeg bare folierern til å foliere dem også ;)

Glemte å nevne at jeg trenger to ventilskruer til RSII-felgene, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? og evt hvor mye det ligger på ca? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estoril i matt eller?

Er 3M sin matt blå Scotchprint, kan minne litt om estoril ja ;)

Dette blir bra !

Gleder meg til å se denne til våren / sommeren.

Forresten, PM Tzunami :)

Gleder meg selv ;) Skal sote rutene like før folieringen, så her blir det mye som skjer på en gang!! ;)

Så PM'n men glemte å svare, skal kikke igjen jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...