Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Blir spennende å sender med folie Burde heller foliert M5n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 M5'n får fersk lakk neste vinter tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 M5'n får fersk lakk neste vinter tenker jeg med farge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 med farge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Kveldens gjøremål: Vips så var felgen delt Noen som har tps til hvordan jeg kan få løsnet den ringen som ligger limt på kanten? Den er ikke fin, så vil få den bort først som sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Hvis det er lim eller lignende kan du jo prøve å varme det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Virker som det er svart lim rundt kanten, og sølv lim (?) på innsiden.. Får prøve å finne frem noe form for varmepistol, tror jeg har en liggende et eller annet sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Ps.. jeg skal også trekke om stasjonsvogna mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Fant ut at det ikke var noe kant på den felgen gitt tok inn en ny en, men den var så kald, at jeg ikke ville fortsette å dele den enda, da kulde ikke er helt ideelt for skruer osv blir enten å demontere de 3 andre ringene, og kjøre uten, eller om jeg kjøper 2 nye ringer, men de skal uansett ikke forbli "krom"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Ikke noe kant på felgen sier du? Jeg har jo delt ene settet mitt, og Johnja gjorde også det på ene settet sitt. Jeg for min del tok på meg arbeidshansker, meislet under den krom-kanten på felgen så jeg fikk tak med hendene, å bare sleit dritten vekk. Så er det bare pussing og polering igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Ja, kun ene som ikke har ringen, resten av felgene har ringene på plass Blir å rive av de andre også, vrenger av de siste dekkene på onsdag, så tar jeg det deretter Sent from my iToaster using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Ikke noe spørsmål om jeg skal polere opp kanten eller ei iallefall! Motivasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 De felgene der er jeg grisemisunnelig på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 De felgene var AWESOM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Jeg har to sett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå