Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :P den er ikke helt ferdig, kommer når den er helt ferdig og felgene er på bilen ;)

Holder på å foliere vinduslistene mine highgloss shadowline nå, blir så lekkert!:D

Skrevet

Kan si såpass at dette ikke er egnet garasje :P ikke isolert, og heller ikke støvfri, så det er ikke noe prakteksemplar desverre -_-

Men det er min første foliering, så da kan det bare gå en vei ;)

Skrevet

Gleder meg til å se resultat :D Hvordan er det om man skal ta av folien igjen? Om det sitter det mye klister igjen, og om det er solide greier så man ikke ender opp med å dra av småbiter?

Skrevet

Det kommer helt ann på varmen, om det er kaldt vil den revne og limer vil sitte igjen, men med god temperatur så er det lett å jobbe med enten det skal av eller på bilen ;)

Sent from my eyePad using Tapatalk

Skrevet

Fangerne ble demontert før foliering, både fordi jeg skulle ha nye fangere, og for å lettere komme til, samme med dørhåndtak.

Men skjermene lot jeg stå på, så her varmet jeg opp folien og brukte jeg skrape til å brette folien rundt kanten, så den satt godt.

Varmepistol og skrape er to helt nødvendige verktøy til foliering! ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet
Det kommer helt ann på varmen, om det er kaldt vil den revne og limer vil sitte igjen, men med god temperatur så er det lett å jobbe med enten det skal av eller på bilen ;)

Sent from my eyePad using Tapatalk

Ja, sant :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...