Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det karer! Har vært noen lange, slitsome og søvnløse døgn de siste 2 ukene, men fikk gløden igjen når jeg fikk på 20" :D Er veldig spent på hvordan det blir med 18" men får se når jeg blir ferdig med de, virker til at jeg ruller på disse en liten stund fremover.

WOW !

Er dette samme bilen? :applause:

Dette ble over all forventning ! :D

Hehe :P er 2-3 kommentarer jeg hører igjen og igjen nå:

"Kjøpt deg ny bil?"

"Er dette den slitne vinrøde bilen? :O"

og ikke minst: "Hva skjedde med bruksbil a? :P"

Jævlig gromt!! Dette var bare prøvekanin kanskje? Hadde vært ti ganger så kult å gjort det på M5n :mrgreen:

Bilen er forsåvidt litt som en prøvekanin, men tror ikke jeg skal foliere M5'n, selv om det hadde vært rått ;) Den skal lakkes etter skilter, og fargen er bestemt allerede ;) kommer til å ha mer fargerik bilpark en halve oslo tilsammen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilt foran er for pingler:D neida, men vil ikke bruke den originale skiltplata, så har noen tanker på hvordan jeg skal løse det ;) og slapp av, jeg skal ikke ha det inni fangeren :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble meget bra detta, ser feeet ut, bra jobba! :) Men personlig syns jeg 20" er litt stort da bilen ser så høy ut men du slipper hvertfall å skrape over alle fartsdumper :P Spent på hvordan den blir med 18" BBS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...