Markus E30 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Fy faen så pent! Heelt sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 satan mann! du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Meget bra resultat Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Takk for det karer! Har vært noen lange, slitsome og søvnløse døgn de siste 2 ukene, men fikk gløden igjen når jeg fikk på 20" Er veldig spent på hvordan det blir med 18" men får se når jeg blir ferdig med de, virker til at jeg ruller på disse en liten stund fremover. WOW ! Er dette samme bilen? Dette ble over all forventning ! Hehe er 2-3 kommentarer jeg hører igjen og igjen nå: "Kjøpt deg ny bil?" "Er dette den slitne vinrøde bilen? :O" og ikke minst: "Hva skjedde med bruksbil a? :P" Jævlig gromt!! Dette var bare prøvekanin kanskje? Hadde vært ti ganger så kult å gjort det på M5n Bilen er forsåvidt litt som en prøvekanin, men tror ikke jeg skal foliere M5'n, selv om det hadde vært rått Den skal lakkes etter skilter, og fargen er bestemt allerede kommer til å ha mer fargerik bilpark en halve oslo tilsammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 URE DOIN IT RÅÅÅSAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Fyyy... den ble grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 så knall ut det her, men du mangler skilt forran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Skilt foran er for pingler:D neida, men vil ikke bruke den originale skiltplata, så har noen tanker på hvordan jeg skal løse det og slapp av, jeg skal ikke ha det inni fangeren Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Wow, yes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Fytti pusen altså! nå ser den grom ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ble meget bra detta, ser feeet ut, bra jobba! Men personlig syns jeg 20" er litt stort da bilen ser så høy ut men du slipper hvertfall å skrape over alle fartsdumper Spent på hvordan den blir med 18" BBS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 De er noe store ja, men synes det passer usikker på hva jeg stiller med på søndag, men har iallefall 20" hvis jeg ikke blir ferdig med 18" Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Holy moly! Mangler bare facelift baklamper nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Utrolig feet farge liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Dette så bra ut Joachim Ser ikke på bilde, er det 2*2 M5 eksos på denne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå