APedersen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ser virkelig grom ut nå, særlig med den eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Elskbare bilder! Denna må jeg få sett på i sommer Det skal vel la seg gjøre det Rompa de var rimlig sort når du kjørte fra Cars & Coffee Ja, den fikk smake litt sot ved pådrag dro på litt ut derifra, men vet ikke om folk hørte det mtp dj'n jeg, lurer på hvordan lyden er utvendig serru Un-real transformation! Ja, den har forandret seg litt Vi kommer på Valle Hovin på lørdag ja regner med du skal dit også? Selvfølgelig har litt dårlig samvittighet mtp at ingen av bilene var ordentlig klare til CnC, men skal jobbe med de så de forhåpentligvis blir klare til helgen Ser virkelig grom ut nå, særlig med den eksosen Ja, selv om det ikke er noe m5 så synes jeg den gjør seg, og så har jeg jo m5 også da ^^ Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Bilde Dette er WIN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Jeg mins å huske at du klaget over lite og/eller ingen endring i lydbildet, men der er jeg redd du tar feil. Lyden var meget grom når du kjørte ut fra C&C på Søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Bilde Dette er WIN!! Takk Jeg mins å huske at du klaget over lite og/eller ingen endring i lydbildet, men der er jeg redd du tar feil. Lyden var meget grom når du kjørte ut fra C&C på Søndag! Stemmer, tror lyden gikk seg til litt, men gøy at den er grom utvendig også! Og at en sånn originalpolizei som deg synes godkjenner det, så må det jo være bra Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 vent til jeg får ordna min, da skal du få se på soting da Hehe men du skal sikkert ha dieselstuss? da soter den ikke ned hele rumpa iallefall hehe, det vet jeg ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Den der blei killer.. Kjøpte du på ebay? Og ikke minst, hvor lang tid brukte du? Har du bilde av verktøyet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Står sikkert en plass, men hva heter de felgene der, og noen som vet om et finnes kopier av de i norge. Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Ser virkelig grom ut nå, særlig med den eksosen Ja, selv om det ikke er noe m5 så synes jeg den gjør seg, og så har jeg jo m5 også da ^^ Sent from my toaster using Tapatalk 2 Hehehe, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 hehe, det vet jeg ikke enda Synes ting går sakte med den touringen din jeg? Den der blei killer.. Kjøpte du på ebay? Og ikke minst, hvor lang tid brukte du? Har du bilde av verktøyet? Thx mister kjøpt på ebay ja, brukte ca 2 uker ting tar tid altså! Brukte rødsprit, microfiberklut, plastskrape (med filt) og varmepistol Står sikkert en plass, men hva heter de felgene der, og noen som vet om et finnes kopier av de i norge.Sent from a galaxy far far away Felgene heter BBS RS GT, men kan ikke huske å ha sett noen kopier av den tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Wheelie pitstop o trondheim hadde kopi av de for 10 år siden. De hadde jeg. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 vent til jeg får ordna min, da skal du få se på soting da Hehe men du skal sikkert ha dieselstuss? da soter den ikke ned hele rumpa iallefall Har dieselstuss jeg soter ned hele baken, men nå skal det vere sagt att min ryker noe helt vannvittig og da:-p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Denne har gått meg helt forbi! Nå har jeg mange sider å lese gjennom! Så RÅÅÅ bilen ble mister, bra jobba!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Denne har gått meg helt forbi! Nå har jeg mange sider å lese gjennom! Så RÅÅÅ bilen ble mister, bra jobba!!!! Takk for det du Jeg har fått på 18" nå, men tror senteret ble litt for mørkt :/ lakkerte det i BMW antrazit Vurderer å lakkere de opp igjen, evt å selge de om jeg får en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ser dritbra ut, men enig i at senteret er litt for mørkt! Hva har skjedd rett over jekkfeste på kanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå