Tzunami Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk for det gutta Har ikke tenkt for mye på pris, men rundt 70 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk for det gutta Har ikke tenkt for mye på pris, men rundt 70 kanskje? åså gå over til suburu da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Ja, det er ikke noe BMW akkurat, men man må variere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Ja, det er ikke noe BMW akkurat, men man må variere litt det er enkelte ting man bare ikke gjør også da finner du no navi før gs da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 jeg er noob, men hvorfor brz og ikke gt86 ? jeg ville umidelbart tatt sist nevnte du kommer til å savne touringen og touringen koster mindre å eie, mindre verdi tap= m5 på skilt raskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Fikk nettopp melding på ebay om at jeg ikke vant den siste jeg la inn bud på, så får lete videre men tror jeg kommer til å trives bak rattet på en Brz, er jo tross alt godt plassert motor i front, manuell kasse i midten, og trekk bak Også har jeg jo m5'n fortsatt da inntil jeg kjøper meg leilighet en gang, da må Kanskje den også vike :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 jeg er noob, men hvorfor brz og ikke gt86 ? jeg ville umidelbart tatt sist nevnte du kommer til å savne touringen og touringen koster mindre å eie, mindre verdi tap= m5 på skilt raskere Kan likesågodt ha touringen om jeg skal ha gt86 fått jobb som subaruselger, så "må" kjøre subaru, derfor brz'n også synes jeg frontfangeren, lufterillene og lampene er tøffere på brz'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 grattis ser poenget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk for det gutta Har ikke tenkt for mye på pris, men rundt 70 kanskje? Ska ha ny bil, tar den gjerne jeg hvis det ikke er så lenge te du ska selge?? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 ser absolut poenget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 men selge m5 for leilighet er bare tull!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Kjøper du den i mellomtiden, til jeg får rå til å ha den igjen da sveinkåre? hadde vært optimalt med drømmejobb(bilselger) drømmebil(m5) g drømmeleilighet, men sånn fungerer det ikke som 22-23-åring i Oslo gitt Ådne: send meg en pm, så kan vi ta mer der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 La være å skilte den da har du rå å ha den;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Joda, men er kapital jeg gjerne skulle hatt til leilighet :/men vi får se, alt til sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Spennende, Joachim! Grattis med Scoobydoo-selgerjobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå