Robkill Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Satt på med Leiv (Liffi) her forleden, og hadde ingen anelse om at det var du som lufta bikkja utenfor vaskehallen! Ellers ville jeg nok hilst på deg Du som satt på ja? var ute med en venninne fra vinterbro, og måtte vaske bilen hennes er sikkert i området senere også, så bare å huke tak om du kjenner meg igjen Jepp! Fettere på vasketur Skal vel klare å huke tak i deg en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Blææ skulle aldri lest denne tråden fra begynnelsen(igjen), Kan ikke selge touringen min nå Får denne tråden er beviset på at disse kjedelige familiebilene faktisk kan bli drit kule! adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenS Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Det hengerfestet du kjøpte, vet du hvor det ble av? jeg som har bilen nå serru:) Og hva heter programmet du brukte på e light modulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Eg har hengarfestet heima. Var teinkt å senda da til deg når eg kjemme heim feå Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenS Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Skogsfisk, Aah! Glemte helt å spørre deg om det når jeg henta bilen:p men da er det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Gløymte da eg og, men du ska få da sia eg no e billaus og ikkje trenge eit hengarfeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenS Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Haha ikje sant! Nei det ekje så my du får gjort med hengerfestet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Fortsatt i sirkulasjon denne, ser jeg. Ligger ute på Facebook til optimistiske 55000.. Ser fortsatt nesten like bra ut da! Selv om den står uten skilter og EU nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Fortsatt i sirkulasjon denne, ser jeg. Ligger ute på Facebook til optimistiske 55000.. Ser fortsatt nesten like bra ut da! Selv om den står uten skilter og EU nå så det der jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå