Geir Anders Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 De lyktene er gromme. Skulle jeg ikke solgt ville jeg gjort samme oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Takk takk folkenz Neste oppgradering blir eksos og få lakkert diffuseren. Eksos er handlet, venter på levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 denne som går i åsane fra tid til annen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Går mest i fana området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Man skulle nesten ikke tro at det var snakk om samme bil. Hekken ser betydelig nyere ut. Kjempeflott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Takk Helt sant. Skifting av lykter gjør stor forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Gikk det med 9,5" med 40 i impress bak? Hvor mye senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 denne som går i åsane fra tid til annen ? Lene sin som går i Åsane. Helt utrolig at det er ihvertfall 3 E82 i Bergen og alle sammen er hvite Så deg plukke opp noen fra torget for noen helger siden. Tøff bil med dekor og mørke felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Går fint med et40 9,5" men med full bil å 2kasser øl er det nok fare for subbing bak. Det er coilovers på den. Å bak er den på max senk. Forran kan eg justere den ca 1,75cm lengre ned. Har ikke målt høyden fra før å etter. Men lavere bak bør den ikke være Hvite e82'r blir det mer å mer av. Litt cruising i byen må te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Lene sin som går i Åsane. Helt utrolig at det er ihvertfall 3 E82 i Bergen og alle sammen er hvite Hahha i know, men ser en ganske ofte der ute med performance striper Skulle hatt et e82 treff en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Lene sin som går i Åsane. Helt utrolig at det er ihvertfall 3 E82 i Bergen og alle sammen er hvite Hahha i know, men ser en ganske ofte der ute med performance striper Skulle hatt et e82 treff en dag Ja skulle vel det, men da blir det bare for de som har 120D og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg skjønner ikke hvordan du får til å ha ET40 med 9,5" felger, uten at det subber før du har full bil og 2 ølkasser baki. Hadde ET46 på 9" felg og 255 dekk, det subbet med en person baki, eller med en passasjer foran hvis det var "lange" slake dumper på E18 feks. Min var langt fra bunnet på coilovers, men lav nok til at jeg ikke fikk fingrene mellom hjulbue og dekk, foran og bak. Hva slags sett har du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Dekkene er 225/40-18 kan ha noe med det å gjøre. Felgene bak kunne vert et 42og. Settet heter T/A teknikk. Kjøp hos bergen bilelektronikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 kul denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå