ThomasE91 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Var ute med gjengen og tok bilder.. kommer flere bilder av bilene våres sammen. men var mørkt og ikke lett å ta bilder av en blå bil i mørket:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Skikkelig fine alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Wow! Dette var lekkert! Jeg er ikke noe stasjonsvogn kar, men dette var pent! Samtidig tar du meget gode bilder! Bare å fortsette med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Wow! Dette var lekkert!Jeg er ikke noe stasjonsvogn kar, men dette var pent! Samtidig tar du meget gode bilder! Bare å fortsette med det. Takker kjekt å høre at bildene er brae;) Når skal du være med på bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Grise tøffe biler Bare så synd de er SU regga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Meget flott biler ja Nydelige bilder også Stilig og se at alle kommer inn i klosteret, det gjør ikke jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 hvem felger er det på den blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Grise tøffe biler Bare så synd de er SU regga takker hvorfor er det synd da? Meget flott biler ja Nydelige bilder ogsåStilig og se at alle kommer inn i klosteret, det gjør ikke jeg :/ Hehe.. men er jo lengre frem til fronten på en e60 i forhold til e91 da.. så lettere å subbe nedi foran før framhjulene treffer bakken;) hvem felger er det på den blå? Det er VMR 710 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Nydelige biler og knallgode bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Najs! Tøffe bilder, fine biler ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 hvem felger er det på den blå? Det er VMR 710 felger I helt OK bredde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Wow! Dette var lekkert!Jeg er ikke noe stasjonsvogn kar, men dette var pent! Samtidig tar du meget gode bilder! Bare å fortsette med det. Takker kjekt å høre at bildene er brae;) Når skal du være med på bilder da? Då må dere gi meg beskjed hehe.. Hvortid er neste treff då? Eg får csl felger på min snart ta noen bilder då før di må av igjen, hehe... Hvor får man farge bolter? Eller er det deksler på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Då må dere gi meg beskjed hehe.. Hvortid er neste treff då? Eg får csl felger på min snart ta noen bilder då før di må av igjen, hehe... Hvor får man farge bolter? Eller er det deksler på? http://www.facebook.com/groups/373741106027926/ Det er studs med fargede muttere vi bruker.. studs får du hos gs, fargede muttere finner du på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå