Evenol Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Kjappeste et jo bare å lage en egen kategori under kjøp/salg hvor man i egne tråder gir feedback pr.bruker Sier du det... Som jeg sa tidligere i tråden, prøv å send en PM til Gunnar ang. det. Men jeg vet svaret(om du får noe svar), og det kommer aldri til å bli gjort. Kan gjøre det jeg. Er jo innpå flere ganger om dagen, 350 dager i året. Haha. Jobber bare deltid og har ikke andre planer enn skole til høsten igjen. Supert! Takk så mye. Sender en PM til deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Jeg har ingen bakgrunn fra data/IKT etc, men jeg har jo fulgt med mye innpå her i løpet av årene. Jeg synes det er på tide at Gunnar gir over President-stafettpinnen til noen som har motivasjonen til å drive et forum. Gunnar har gang på gang vist null interesse for videreutvikling, og jeg synes det er en trist og innadvendt vei å gå. Bimmers er uten tvil Norges beste bilforum, og et av de beste i Skandinavia. Vi har et ganske unikt samhold her, med utrolig mange hyggelige mennesker spredd over et stort land. Et av Norges beste bilarrangement - E30meet - har blitt til ut av dette forumet - og jeg synes det er på høy tid at noen ildsjeler overtar den daglige driften av Bimmers for å holde dette nettverket på toppen inn i fremtiden. Jeg vet vi har flere dyktige medlemmer her som ikke får muligheten til å bidra positivt. Det er en farlig utvikling, som jeg har både erfart og lest meg opp på - ting som står stille blir ofte frakjørt. Utvikling er ikke alltid morsomt, men det er faktisk nødvendig! Og i 100% av tilfellene er det en vanesak som glir rett inn og bidrar med vekst. Vi har diskutert lignende temaer før - og hver eneste gang blir de avfeid med et typisk pessimistisk norsk "ikke sjans" etc. Skal VI ta steget i og utvikle oss sammen? Personlig kan jeg ikke bidra teknisk, men jeg bidrar gjerne økonomisk hvis vi får til en real omstrukturering der vi får flinke folk på riktig plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Jeg har lyst på LIKE knapp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå