bmw-520i Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 (endret) .. Endret Juni 4, 2015 av bmw-520i
ingard Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Føler med deg, har blitt behandlet dårlig jeg også. Helt til det punktet at man gir opp. Men det er bare å stå på, og evt. kreve tilbake hele summen. Jeg vet i hvertfall av erfaring at jeg ikke betaler før jeg har sjekket jobben. Da er det bare å la være å betale hvis ikke jobben blir gjort ordentlig. Det er dessverre mye latskap og elendig service i Norge for tiden.
OLEZZ Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Kan gi deg et tips til neste gang: Gå til f.eks snapdrive og spørr om et prisoverslag for en gitt jobb. Ta deretter denne prisen med til et merkeverksted, så får du utført jobben for samme pris. (Bavaria har f.eks prisgaranti) Det er litt lettere å få god service og hjelp dersom det skulle være noe i ettertid hvis jobben blir utført hos et større merkeverksted. Kvaliteten blir også bedre da de har de rette verktøyene som skal til. Det finnes sikkert unntak der også, men jevnt over er det nok lønnsomt.
bmw-520i Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 Kan gi deg et tips til neste gang:Gå til f.eks snapdrive og spørr om et prisoverslag for en gitt jobb. Ta deretter denne prisen med til et merkeverksted, så får du utført jobben for samme pris. (Bavaria har f.eks prisgaranti) Det er litt lettere å få god service og hjelp dersom det skulle være noe i ettertid hvis jobben blir utført hos et større merkeverksted. Kvaliteten blir også bedre da de har de rette verktøyene som skal til. Det finnes sikkert unntak der også, men jevnt over er det nok lønnsomt. skal gjør det neste gang
ronnyskretting Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Sagland bil i strandgata i sandnes har god service. Får det man betaler for og litt mer er hvertfall min erfaring. Har selv ved flere tilfeller følt at jeg har kastet penger ut vinduet hos snap drive på forus.
Jay-O Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Gå til Moe på Nylund Bilelektriske neste gang.
bmw-520i Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 snakket med de i dag angående kjølevesken og de mente at de hadde fult opp 10 liter med kjøleveske hvordan i helvette kan det komme på 900 kroner? koster vann fra springen 450 kroner nå? å vis de hadde fult opp 10 liter med grønn kjøleveske hadde det vert grønt da 2 liter er igjen som er blått ikke hadde klart og vannet ut 10 liter. en grønn farge er mye sterkere farge en blå.
koll Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Hadde også bilen min der ute i sommer, jobben de ble bedt om å gjøre ble gjort kjapt og godt, så vidt jeg vet. Men de lyse skinnsetene var tilgriset av olje, og stygge oljete fingermerker på dashboret og hanskerommet. Egentlig en fillesak, spesielt mtp. hva du har erfart. Men likevel ikke særlig hyggelig å møte bilen slik.
bmw-520i Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Hadde også bilen min der ute i sommer, jobben de ble bedt om å gjøre ble gjort kjapt og godt, så vidt jeg vet. Men de lyse skinnsetene var tilgriset av olje, og stygge oljete fingermerker på dashboret og hanskerommet. Egentlig en fillesak, spesielt mtp. hva du har erfart. Men likevel ikke særlig hyggelig å møte bilen slik. er ikke sånn bilen skal se ut når de leverer en bil fra seg. å lyst skinninteriør å olje er ikkje bra
FredrikE24 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Har selv opplevd irritasjon med Snapdrive, til tross for at dette var for ca. 12 år siden. Modern hadde en Opel Senator A på Eu kontroll hos Snapdrive på Ryen i Oslo, før EU kontrollen rettet vi opp alle feil, store og små. Blant annet ble det byttet hjelpesnekke(en ganske omfattende jobb). Da bilen blir utlevert etter kontrollen påpeker de flere feil, blant annet hjelpesnekka(denne var byttet en uke i forveien). Husker ikke detaljene, men endte med at fadern måtte gå gjennom bilen med verkstedsjefen på kveldstid for å "bevise" at alt egentlig var i orden..
bmw-520i Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 etter jeg fikk igjen bilen så har og turtallet plutselig hoppet opp på 1 000 omd å gått dårlig ved pådrag . det viste seg og være belgen som de ikke hadde montert bra nok var en liten kant som ikke gikk innpå som ga bilen falsk luft dette er folk med fagbrev
LarsBMW Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Er ikke så sikkert de har fagbrev. Det som er så leit.. Mange ansetter folk med f eks relevant erfaring. Sleggemekanikere som egentlig ikke vet hva de driver med.
Tommy89 Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Det at de har det travelt skal da ikke du lide for! De har tatt på seg en jobb fra deg, og da bør de da utføre den jobben ordentlig selv om det er en del å gjøre på verkstedet om dagen! Jobber selv på ett bilverksted, og selv om det er jobber i hauger og lass, så er det ingen unnskyldning for å gjøre elendig arbeid fordet. Og det at ekstra ting kan komme i tillegg er greit nok, ting kan ryke, men man tar jo også da kontakt med kunde og informerer om dette. Hadde ikke gitt meg på dette før jeg hadde fått en grei kompensasjon for dårlig utført jobb. Eventuelt trekke inn bistand av noe slag hvis de nekter å gi seg. Tommy
Fredrik 90 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Høres ikke noe greit ut dette her. Selv så holder jeg meg unna sånne kjeder som dette, blir bare rot og tull å jeg stiller spørsmål med folka de ansetter. Jeg var selv ikke så alt for fornøyd med Bavaria men i det siste så har det tatt seg veldig opp, de ordner alltid opp, har folk som skjønner seg på BMW samme hvilken årgang og det er faktisk ikke så dyrt lengre med tanke på prisgarantien de gir
Mexos Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Dette er jo helt på trynet. Samtidig er det vel noe som heter at en får hva en betaler for. Risikoen med å bruke billigere verksteder er at jobben kan bli deretter. Jeg Bruker kun verksteder godkjent av Bmw på mine biler, da de vet hva de driver med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå