Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler med deg, har blitt behandlet dårlig jeg også. Helt til det punktet at man gir opp. Men det er bare å stå på, og evt. kreve tilbake hele summen. Jeg vet i hvertfall av erfaring at jeg ikke betaler før jeg har sjekket jobben. Da er det bare å la være å betale hvis ikke jobben blir gjort ordentlig.

Det er dessverre mye latskap og elendig service i Norge for tiden.

Skrevet

Kan gi deg et tips til neste gang:

Gå til f.eks snapdrive og spørr om et prisoverslag for en gitt jobb.

Ta deretter denne prisen med til et merkeverksted, så får du utført jobben for samme pris. (Bavaria har f.eks prisgaranti)

Det er litt lettere å få god service og hjelp dersom det skulle være noe i ettertid hvis jobben blir utført hos et større merkeverksted.

Kvaliteten blir også bedre da de har de rette verktøyene som skal til. Det finnes sikkert unntak der også, men jevnt over er det nok lønnsomt.

Skrevet
Kan gi deg et tips til neste gang:

Gå til f.eks snapdrive og spørr om et prisoverslag for en gitt jobb.

Ta deretter denne prisen med til et merkeverksted, så får du utført jobben for samme pris. (Bavaria har f.eks prisgaranti)

Det er litt lettere å få god service og hjelp dersom det skulle være noe i ettertid hvis jobben blir utført hos et større merkeverksted.

Kvaliteten blir også bedre da de har de rette verktøyene som skal til. Det finnes sikkert unntak der også, men jevnt over er det nok lønnsomt.

skal gjør det neste gang :)

Skrevet

snakket med de i dag angående kjølevesken og de mente at de hadde fult opp 10 liter med kjøleveske hvordan i helvette kan det komme på 900 kroner? koster vann fra springen 450 kroner nå? å vis de hadde fult opp 10 liter med grønn kjøleveske hadde det vert grønt da 2 liter er igjen som er blått ikke hadde klart og vannet ut 10 liter. en grønn farge er mye sterkere farge en blå.

Skrevet

Hadde også bilen min der ute i sommer, jobben de ble bedt om å gjøre ble gjort kjapt og godt, så vidt jeg vet. Men de lyse skinnsetene var tilgriset av olje, og stygge oljete fingermerker på dashboret og hanskerommet. Egentlig en fillesak, spesielt mtp. hva du har erfart. Men likevel ikke særlig hyggelig å møte bilen slik.

Skrevet
Hadde også bilen min der ute i sommer, jobben de ble bedt om å gjøre ble gjort kjapt og godt, så vidt jeg vet. Men de lyse skinnsetene var tilgriset av olje, og stygge oljete fingermerker på dashboret og hanskerommet. Egentlig en fillesak, spesielt mtp. hva du har erfart. Men likevel ikke særlig hyggelig å møte bilen slik.

er ikke sånn bilen skal se ut når de leverer en bil fra seg. å lyst skinninteriør å olje er ikkje bra

Skrevet

Har selv opplevd irritasjon med Snapdrive, til tross for at dette var for ca. 12 år siden. Modern hadde en Opel Senator A på Eu kontroll hos Snapdrive på Ryen i Oslo, før EU kontrollen rettet vi opp alle feil, store og små. Blant annet ble det byttet hjelpesnekke(en ganske omfattende jobb). Da bilen blir utlevert etter kontrollen påpeker de flere feil, blant annet hjelpesnekka(denne var byttet en uke i forveien). Husker ikke detaljene, men endte med at fadern måtte gå gjennom bilen med verkstedsjefen på kveldstid for å "bevise" at alt egentlig var i orden..

Skrevet

etter jeg fikk igjen bilen så har og turtallet plutselig hoppet opp på 1 000 omd å gått dårlig ved pådrag . det viste seg og være belgen som de ikke hadde montert bra nok var en liten kant som ikke gikk innpå som ga bilen falsk luft dette er folk med fagbrev :applause:

Skrevet

Det at de har det travelt skal da ikke du lide for! De har tatt på seg en jobb fra deg, og da bør de da utføre den jobben ordentlig selv om det er en del å gjøre på verkstedet om dagen!

Jobber selv på ett bilverksted, og selv om det er jobber i hauger og lass, så er det ingen unnskyldning for å gjøre elendig arbeid fordet.

Og det at ekstra ting kan komme i tillegg er greit nok, ting kan ryke, men man tar jo også da kontakt med kunde og informerer om dette.

Hadde ikke gitt meg på dette før jeg hadde fått en grei kompensasjon for dårlig utført jobb. Eventuelt trekke inn bistand av noe slag hvis de nekter å gi seg.

Tommy

Skrevet

Høres ikke noe greit ut dette her. Selv så holder jeg meg unna sånne kjeder som dette, blir bare rot og tull å jeg stiller spørsmål med folka de ansetter. Jeg var selv ikke så alt for fornøyd med Bavaria men i det siste så har det tatt seg veldig opp, de ordner alltid opp, har folk som skjønner seg på BMW samme hvilken årgang og det er faktisk ikke så dyrt lengre med tanke på prisgarantien de gir :)

Skrevet

Dette er jo helt på trynet. Samtidig er det vel noe som heter at en får hva en betaler for. Risikoen med å bruke billigere verksteder er at jobben kan bli deretter. Jeg Bruker kun verksteder godkjent av Bmw på mine biler, da de vet hva de driver med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...