Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 357
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tro det eller ei, men denna fant jeg i Kongsvinger!! :)

Jeg vil jo påstå at jeg kjenner til de fleste med E30 her i byen, men denna har ikke vært eugodkjent siden 2000 :P

( Sorry Joachim 8) )

Skrevet

sladding må til, på onsdag var det glatt, var is oppå snøen, skulle sladde i en S sving, gassa litt inn i første svingen, seila gjennom den uten gass og tok kontra`n gjennom den andre også uten noe gass.. så venter på snøøøøøø så det blir litt feste igjen.. får bare prøve og ikke ødelegge bilen til mor :D

• 2 weeks later...
Skrevet

har skrudd litt i det siste så mangler ikke sånn altfor mye nå, men jeg orker ikke og være ute i garasjen når det er så kaldt, ikke blir det varmt der heller.. :x

men har også fått handlet litt deler

kjøpte grenrør, funker sikkert bedre enn org.. :)

verwierbelt800a.jpg

har også kjøpt motor og girkasse fester/puter fra AKG. kjøpte de hos http://www.bcracing.no/ som nå har masse juletilbud ;)

47634_Motor_girkassefester_e30_1.jpg

så jeg har så og si alt klart av deler for og sette den inn, lurer bare litt hva hvilken clutch jeg skal ha.. :) så mangler jeg et baklokk til 188 diff, noen som har? :)

Skrevet
Anbefaler stage2 clutch fra f1racing, selger på ebay, 2000kr med frakt cirka:)

og den fungerer greit? ikke noe dritt liksom? :)

blir sikkert å se deg sidlengs rundt lillestrøm om dagen da hehe.. kul bruksbil foresten :)

hehe, det har du sikkert gjort fra før av, blir vell ikke bedre når denne blir ferdig for og si det slik :)

Skrevet
Takk, er litt smådeilig :)

Det er helt fantastisk, det er virkelig det...

Men pass opp, det er lett å miste den (Ehhh... klok av skade, host-host)

blir sikkert å se deg sidlengs rundt lillestrøm om dagen da hehe.. kul bruksbil foresten :)

hehe, det har du sikkert gjort fra før av, blir vell ikke bedre når denne blir ferdig for og si det slik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...