Pedi Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Joda, jeg forsto også det at du forsto det... Jeg bare fyrte litt
Tzunami Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Da er jeg med BMW 740 er jo tross alt mafiaflåte/krigsskip
Turbo-HF Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 [quote=Skal ikke si så mye selv. Jeg var og henta en orginal E30 325i på mandagen. Sladdemaskin gitt
HypeTraxX Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Tro det eller ei, men denna fant jeg i Kongsvinger!! Jeg vil jo påstå at jeg kjenner til de fleste med E30 her i byen, men denna har ikke vært eugodkjent siden 2000 ( Sorry Joachim )
joachim sørlie Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 sladding må til, på onsdag var det glatt, var is oppå snøen, skulle sladde i en S sving, gassa litt inn i første svingen, seila gjennom den uten gass og tok kontra`n gjennom den andre også uten noe gass.. så venter på snøøøøøø så det blir litt feste igjen.. får bare prøve og ikke ødelegge bilen til mor
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 har skrudd litt i det siste så mangler ikke sånn altfor mye nå, men jeg orker ikke og være ute i garasjen når det er så kaldt, ikke blir det varmt der heller.. men har også fått handlet litt deler kjøpte grenrør, funker sikkert bedre enn org.. har også kjøpt motor og girkasse fester/puter fra AKG. kjøpte de hos http://www.bcracing.no/ som nå har masse juletilbud så jeg har så og si alt klart av deler for og sette den inn, lurer bare litt hva hvilken clutch jeg skal ha.. så mangler jeg et baklokk til 188 diff, noen som har?
Tynes944 Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 Anbefaler stage2 clutch fra f1racing, selger på ebay, 2000kr med frakt cirka:)
Papperboy Skrevet Desember 10, 2012 Skrevet Desember 10, 2012 blir sikkert å se deg sidlengs rundt lillestrøm om dagen da hehe.. kul bruksbil foresten
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Anbefaler stage2 clutch fra f1racing, selger på ebay, 2000kr med frakt cirka:) og den fungerer greit? ikke noe dritt liksom? blir sikkert å se deg sidlengs rundt lillestrøm om dagen da hehe.. kul bruksbil foresten hehe, det har du sikkert gjort fra før av, blir vell ikke bedre når denne blir ferdig for og si det slik
Pedi Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Takk, er litt smådeilig Det er helt fantastisk, det er virkelig det... Men pass opp, det er lett å miste den (Ehhh... klok av skade, host-host) blir sikkert å se deg sidlengs rundt lillestrøm om dagen da hehe.. kul bruksbil foresten hehe, det har du sikkert gjort fra før av, blir vell ikke bedre når denne blir ferdig for og si det slik
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Det er dessverre altfor lett.. Men er bare og sørge for og ikke være helt idiot bak rattet så går det som regel bra bank i bordet!
APedersen Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Mye effekt kan du hente her? Blir spennende Har du tenkt noe mer på farge?
joachim sørlie Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Når jeg får lønning i slutten av januar skal jeg bygge meg en ny motor, den håper jeg blir hissig turtall !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå