KingB Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 nå må du få begynt å oppdatert snat kingB ! De som lurer på bilen min får komme på Gatebil på Vålerbanen om 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Da begynner det å samle seg litt deler! siste delene til ESS-kittet er like rundt hjørnet, folien er solgt, og skal bestille ny, ble litt forandringer i planene ang farge Camberkit er på vei, men det tar litt tid, shortshift er på vei, samt spacere foran. De som så bilen min i fjor så kanskje at forhjulene lå omtrent midt under bilen Så mens andre er og morer seg på Vålerbanen så skal jeg skru for harde livet for å kanskje montere ferdig delene. Blir vel en runde og kjøpe inn litt dekk (jada kongen, jeg kommer til deg ) og så gjenstår bare folieringen, som jeg helt sikkert ender med å få ferdig i pit'en på rudskogen søndag før e30meet LENGE LEVE SKIPPERTAK!! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 ser du...jeg visste du hadde kjøpt deg matt rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Haha ja, men nå blir det en matt rød e36 touring i oslo istedet, så blir m5'n en annen farge Designer og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Haha ja, men nå blir det en matt rød e36 touring i oslo istedet, så blir m5'n en annen farge Få opp den forbanna tråden på e36n da mr ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Er ikke min e36, samt at han som har den, har ikke sett den enda:p står til motorbytte, samt bremser og clutch, så kommer den til Oslo, og så får vi se med folien, men kommer nok noe bilder etterhvert Kan forresten meddele at jeg har begynt på m5'n nå, endelig! lite strøm på telefonen = kun et bilde.. men har nå demontert alt klart for å slippe ned kassa etter jobb i morgen, bytte clutchen, og smette kassa på igjen skal få til flere bilder i morgen og senere blir nå også shortshift, samt har montert zhp-girkule og alcantara-manskjetter med hvit søm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Holy christ! Skulle nesten tro du løfta på bunnpanna der Detta blir bra grabben! Blir det å bytte ut plastik kula og utløser gaffelen ? Gjorde det på min Er også lurt å bytte den simmringen til veiva, og pakninga som er rundt simmringen gjorde ikke det på min da jeg var driiiit lei å vente og min var tett. Den tid den sorg ^^ ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Helt grei jobb og bytte clutch på disse bilene Jeg tok ned kassa en kveld og satt den i igjen dagen etter ble overasket over hvor god plass der var til og skru ut boltene og girkassa var ganske lett så var ikke så vanskeli å styre den ned og oppigjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Har nå fått ned kassa, men clutchen ser ikke bra ut, ei heller svinghjulet, så må se om jeg får pusset det ned eller får meg et nytt et.. kommer flere bilder til uka, når jeg får skrudd mer. Veldig kurrant jobb, men ble litt mer å demontere enn jeg trodde. Har fått ned mellomaksel, eksos, varmeskjold, girkasse og clutch. Skal få av svinghjulet og se om jeg får pusset det ila uka, så blir det å montere shortshift, svinghjul, clutchen og girkassa, så blir det prøvetur:D Kristiansan'årn og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Alltid gøy med clutchbytte er faktisk et jb racing letta alu svinghjul her inne til salgs en plass om du skulle ha trengt det :F bedre respons. dette veier 5.9 kg og ditt orginale veier 18 kg eller no, ellers anbefaler jeg det jeg kjøpte, fra kli-teknikk, meget fornøyd med det, 4000 inkl frakr til norge, og brukte ikke så fryktelig lang tid på frakt Husk å stramme svinghjulet med locktight så slipper du overaskelser ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Hvordans var de med slark i svinghjulet da? mitt var 1 cm slark Alltid gøy med clutchbytte er faktisk et jb racing letta alu svinghjul her inne til salgs en plass om du skulle ha trengt det :F bedre respons.dette veier 5.9 kg og ditt orginale veier 18 kg eller no, ellers anbefaler jeg det jeg kjøpte, fra kli-teknikk, meget fornøyd med det, 4000 inkl frakr til norge, og brukte ikke så fryktelig lang tid på frakt Husk å stramme svinghjulet med locktight så slipper du overaskelser ★sent from my wifi microwave★ Mister jo en del av momentet med de da Ble de mye rasling og lyder når du monterte dette? jeg lurte på å kjøpe dli stål smf bare litt lettere en de originale, men såg en som hadde montert dette og da ble de ulelyd fra kassa og den rasla fælt på tomgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Enkeltmasse svinghjul klikker på tomgang uansett om du har fjøra senter eller ei på lamell. Eneste fordelen er bedre respons som i og for seg er moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Hvordans var de med slark i svinghjulet da? mitt var 1 cm slark Mister jo en del av momentet med de da Ble de mye rasling og lyder når du monterte dette? jeg lurte på å kjøpe dli stål smf bare litt lettere en de originale, men såg en som hadde montert dette og da ble de ulelyd fra kassa og den rasla fælt på tomgang Man mister jo ikke moment av lettere svinghjul? Blir lettere å for motoren å dra igang svinghjulet, mindre masse = bedre respons Jeg har e34 540 da, har ikke lagt merke til noe rasling. Mitt orginale var 14kg, mens det jeg har nå er 7kg. Det eneste negative er at du dauer fortere når du skal kjøre så du må gi litt ekstra gass. Ellers er svinghjulet supert Btw var mitt svinghul sveisa på baksiden, vet ikke om det skal være sånn... ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Tenkte jeg skulle oppdatere litt i kveld, med bilder osv.. ferdig montert bil, men nakken min er helt ødelagt i dag, føles ut som jeg får kraftige støt fra nakken og nedover øverste del av ryggen, så venter med skruing til i morgen da håper jeg å få montert sammen bilen, og kanskje testkjørt litt med clutchen nå er resten av delene til kompressoren rett rundt hjørnet, samt bestilte ny folie i går, så nå går det mot lysere tider Tenkte jeg skulle få laget meg en artig pit-bike også, så har nok å henge fingrene mine i den neste måneden! Kristiansan'årn og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Gleder meg jeg Tzunami! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå