Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Gratulerer med flott vogn!! Skal bli moro å se hva som skjer videre. Fint å se at du skal beholde den orginale bilen i stedet for å bygge om.. Å ha en ombygd ///M-bil mister sjarmen spør du meg.. Så du har gjort det riktige valget Ellers håper jeg det går i samme retning som din gamle E39... Da kan vi alle fall være sikkert på at M5`n blir skamrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ikke et eneste interiørbilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Interiøret har han sikkert sikla fullt, så må på rens først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Forhåpentligvis bare sikkel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 det var det da.. håhå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Da kommer det litt bilder uredigerte, noen fra turen og noen fra nå nettopp [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Og så litt fra turen [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Rett før jeg ble stoppet av politiet: [ Bilde ] Og på vei av motorveien for å møte de andre igjen, etter å ha blitt stoppet smånervøs og skjelven, men alt gikk bra [ Bilde ] Rett etter båten til danmark: [ Bilde ] Der møtte vi jommenmeg en "kompis" eller venninne da hun smilte godt når vi lå side om side desverre kun 525(?) [ Bilde ] Enda en kompis, i danmark, her snakker vi ekte vare [ Bilde ] Og siste bilde fra turen, på vei over mot sverige [ Bilde ] Tøffe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Da er bilen momset inn:) Blir dårlig av å tenke på alt av kostnader på denne i fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 hvor mye havner du på totalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Alt for mye, fortolling er jo 25% av alt, dvs kjøp av bil, skilter eksportdokumenter, drivstoff, ferge osv :S jeg vet jeg ikke kommer noe vei med det, men skal sende mail til tollvesenet for å høre om de har en forklaring på hvorfor man må momse av drivstoff, ferge osv :S det er jo moms på det fra før av, og det er vel såvidt jeg vet ingen sunn fornuft som tilsier at den norske stat skal ha penger for det :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Interiøret har han sikkert sikla fullt, så må på rens først Haha litt skummelt nesten at jeg er så avslappet i bilen, jeg er så vandt til m-ratt, girkule, seter osv, så tenker ikke så mye på at jeg faktisk sitter og kjører M5, før jeg gir på da såklart skal få vasket den litt innvendig, så kommer det vel noen interiørbilder snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Kjøpte du av forhandler, så får du jo tilbake den tyske momsen på 19% eller hva det er. Derfor lønner det seg alltid å kjøpe av forhandler kontra privatperson i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 [ Bilde ] Glemte å fortelle at bilen i front her er "nye-bilen" til selgern men han skulle kjøpe hus, og en e63 amg til våren Kjøpte du av forhandler, så får du jo tilbake den tyske momsen på 19% eller hva det er. Derfor lønner det seg alltid å kjøpe av forhandler kontra privatperson i Tyskland. Var kun en som var aktuell som kom fra forhandler, men den hadde ikke takluke, og var ikke bedre stand iallefall.. Fikk heller ikke noe svar fra dem :S virker som folk har vanskelighet med å tro på det når "utlendinger" er interessert i tyske biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Skjønner, gidder ikke å bytte tak en gang til altså Har sent flere mailer om biler i Tyskland uten svar selv, ganske irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Nei altså, takbytte på e39 har jeg gjort nok xD er ikke altfor vanskelig, men er så mye jobb bare Jeg er veldig takknemlig for all hjelp jeg har fått av Markus som han heter, han har gjort alt av eksportarbeid, papirer kjørt hit og dit, sendt mail i hytt og gevær, så ganske kjekt skulle bare si ifra når jeg kom nedover til nesteår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 For å få tilbake momsen må bilen ha blitt brukt som leasing/firma/leiebil... Du kunne forresten "glemt å ta kvittering" på transportkostnadene..Da beregnes ett gjennonsnittsforbruk på 2500kr som er fastsatt av staten.. slipper unna med det faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå