RS-Heggem Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Tror det er ronald teddy jeg. Får de ikke større enn 14" Edit; Store sjanser det er BBS ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Damn, skulle lett hatt de i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Vet. Mem hadde gortdatt vært no.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ekte BBS LM? OZ futura? Vossen?! haha i'm out Vossen hadde vært tøft! Ajajaj, da tror jeg at jeg har skjønt litt her. Ser du har handlet av en felles bekjent.. Er jeg inne på noe da? Er det BBS Rc'ne til touringen du tenker på da RS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hvem har du handlet de av da? Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 jeg vet hvilke felger! Så lenge Tzunami "gjør det som må gjøres" i tillegg så blir detta gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Blir bra som vi pratet om ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Work felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Pingu sine gamle BBS RS-GT 8,5x20 og 10x20 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Felgene er noe jeg har siklet på helt siden jeg begynte å titte på e39, egentlig helt siden jeg begynte å sikle etter M5 så tror det kommer til å se rimelig bøst ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Du gjør ting riktig, og fint å lese det om lakken lengre bak her Morsomt triks over felgene Gleder meg til å følge med videre på updates! Du har hodet på rett plass ang forbedringerg og stash, så dette har jeg stor tro på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Setter en liten finger på Work Meister eller Rotiform BLQ jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Worx Rezax 2 skulle du hatt! Det er røffe felger det!! Men det blir nok bra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Du gjør ting riktig, og fint å lese det om lakken lengre bak her Morsomt triks over felgene Gleder meg til å følge med videre på updates! Du har hodet på rett plass ang forbedringerg og stash, så dette har jeg stor tro på Du likte det ja? må jo gjøre det ordentlig når jeg har en så ordentlig bil! Worx Rezax 2 skulle du hatt! Det er røffe felger det!! Men det blir nok bra uansett. Ja her er det it'no tull lenger Et par bilder fra helgen Noen endestusser som trenger shining Ironi på høyt plan Endelig er bilen min! US <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå