koll Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Tipper det var deilig! Da jeg var i militæret og kom hjem på perm var det første jeg gjorde å gå inn i garasjen å fyre opp bilen, var like deilig vær gang. Og det var bare en M50 Kan jeg forøvrig spør om hvor du/dere hovedsakelig handler deler i fra når du kjøper på ebay? Tenker da Tyskland, USA etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Ja, så nå gledes det til sommer! Deler kommer i hovedsak fra USA, men tyskland på en god andreplass, og asiatiske land på 3. tipper jeg men da må du huske at ebay.com gjelder for usa, i hovedsak, men får også opp noe fra andre land, mens om du skal kjøpe fra tyskland så må du på ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Okey takk! For se om jeg ikke blir bitt av ebay-basillen jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 har bjundt og bruke ebay.co.uk jeg, de har ikke oppdatert siden slik som .com så der går and og trykke worldwide og få opp det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 hmm... smart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Her ligger go'sakene og venter på sol pg tørre veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 BBS RS-GT..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Niiice Blir knall å se på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 BBS RS-GT..? Lenge siden det ble avslørt B! Skjerpings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Ja skjerpings B! men ja, rs gt tenkte å prøve de på touringen i morgen, for morroskyld:D spent ass Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Oppdatere med bra bilder da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Er du ikke fornøyd med mobilbildene mine altså? nei får vel ta med speilrefleksen, har jo kjøpt det for en grunn Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja skjerpings B! men ja, rs gt tenkte å prøve de på touringen i morgen, for morroskyld:D spent ass Sent from my toaster using Tapatalk 2 Regner med at det ikke blir noen "utendørsaktiviteter" med de For da må jeg komme og hente de.......... Pent vet vi jo at det blir........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Nei det har jeg m5-hjula til:) så disse er nok i trygge hender, langt fra kantkjøring, baneknusing og annet tullball;) Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Er det ikke fler enn 16 skruer for å feste senteret på de, eller er de andre gjemt på baksiden for å være mest mulig stilrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå