Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Da har bilen blitt vist på BT, så gjenstår bare å vise den med sideruter foran uten solfilm, og å skaffe papirer på drivstofforbruk :S

Har fått kjørt bilen litt i dag, faktisk tømt en halv tank allerede :o:D så blir det vel en vask og noen bilder, bare jeg får gjort litt før sola går ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirer på drivstofforbruk? Forlanger Biltilsynet et slikt CoC-dokument?

Stemmer, han bablet om CoC-dokument, som jeg ikke hadde, trasket i ring i 1time og 20min mens han lette etter info og skrev litt, Ting Tar Tid for å si det sånn!

Skal høre om Bavaria, evt Bilia Skøyen kan hjelpe meg med det ;)

halv tank på null komma niks ja...kjenner til den du ;-)

Ja, koster å være kar :P men du verden så gøy jeg har hatt det, selv ved lovlig kjøring! :D bare lyden er helt magisk, også har man jo draget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa jeg skulle ha for å vise den på BT, så da var det ikke noe problem, men hun spurte hvor jeg skulle kjøre ja, siden det er "flytting".

Men om du skal prøvekjøre eller demonstrere eller noe slikt så skal de i teorien ikke spørre hvor lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe grense i grunn, men jo fler du henter ut jo vanskeligere blir det å hente ut flere. Samt det sies at om man henter ut flere enn 10 skilt så får du engangsavgiften dumpet i postkassa :P Vet ikke hvor sant dette er, men blir nok ikke altfor mange prøveskilt på meg i år iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...