Tzunami Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Dekktrykksensor ja men orker ikke å betale dyre dommer for å ha de sensorene i hjula, husker på dekkmann byttet vi på en ambulanse, og da lå det på ca 1000-lappen for 4 ventiler med sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Papirer på drivstofforbruk? Forlanger Biltilsynet et slikt CoC-dokument? Stemmer, han bablet om CoC-dokument, som jeg ikke hadde, trasket i ring i 1time og 20min mens han lette etter info og skrev litt, Ting Tar Tid for å si det sånn! Skal høre om Bavaria, evt Bilia Skøyen kan hjelpe meg med det Stemmer. Jeg måtte også ha dette når jeg importerte E30 M3'n. Jeg fikk kjøpt det gjennom BMW Norge på Fornebu for 2000(!),- En som heter Per Kåre eller noe der borte som fikser det. Han er forresten ufattelig treig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Soltak, du har det?! Det har ikke jeg, og min veier 1795kg inkl fører, altså 1730kg i ren vekt. Vet du hva din veier? Kommer jo selvfølgelig ann på utstyr og alt, men tipper alle M5 er rimelig likt topputstyrt. Lurer litt på vekta da jeg tror min er litt "lettere" enn gjennomsnitt av E39 M5, da alle offisielle tall også sier rundt 1800kg og min veier 1730kg. Når blir det forresten skilter da? -Bare å glede seg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Bilde fra dagens cruising til CnC Tønsberg kjørte også litt rundt på m5'n etter treffet, og må si det var utrolig godt å komme seg bak rattet på den igjen! Deilig følelse å gi på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Flott vogn herlig lyd i de tutene du har der bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Takk for fin tur i går! Begge bilene ser meget bra ut, og låter fint, også! Sees på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Flott vogn herlig lyd i de tutene du har der bak Takk for det litt for original enda, men skal få til noen småting til helgen igjen Takk for fin tur i går! Begge bilene ser meget bra ut, og låter fint, også! Sees på lørdag! Bare hyggelig HF Satser på flott artikkel i FF? Sees på lørdag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Flott vogn herlig lyd i de tutene du har der bak Takk for det litt for original enda, men skal få til noen småting til helgen igjen Takk for fin tur i går! Begge bilene ser meget bra ut, og låter fint, også! Sees på lørdag! Bare hyggelig HF Satser på flott artikkel i FF? Sees på lørdag ja! Har sendt inn allerede jeg, vettu, så her blir det kùn kvalitetsreportasje! (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Et par bilder fra de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 fin bil. tittet litt på den på vallehovin. jeg skulle hatt speilene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Sjekk siste bildet ditt! Synes du virkelig grillen ser bra ut der? Akkurat det som gjør sort grill så totalt feil. Helt tomt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Rått!, ossen senkesett er det på m5'n? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 fin bil. tittet litt på den på vallehovin. jeg skulle hatt speilene dine Takk for det ja, glemte å svare deg på pm! Usikker på om jeg har autoblend faktisk Sjekk siste bildet ditt! Synes du virkelig grillen ser bra ut der?Akkurat det som gjør sort grill så totalt feil. Helt tomt der. Skjønner godt hva du mener, men her er det jo redigert såpass mtp kontraster at man ikke får noe konturer i grillen i det heletatt, og da er jeg enig i at det ser tomt ut Rått!, ossen senkesett er det på m5'n?Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Takktakk! Er FK Highsport II på begge bilene mine nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 joda. du har det såvidt jeg kunne se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Har det innvendig vil jeg tro, husker ikke utstyrslista her og nå Men da har jeg kanskje utvendig også da, har iallefall med memory osv i speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå