Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det på tide med litt bilder fra helgen ;)

Startet med en sen avgang fra oslo, sånn litt etter midnatt natt til lørdag :P

En liten 2-minutter i lillehammer for et par bilder osv

DSC01342.JPG

DSC01343.JPG

DSC01344.JPG

Så bar det videre oppover i landet!

DSC01354.JPG

Noen timer senere ble det nok en liten rastepause, viktig å få i seg mat og drikke på en sånn tur, men det må jo ut igjen også

DSC01362.JPG

DSC01363.JPG

DSC01364.JPG

DSC01366.JPG

Sjekket samtidig hvordan det lå ann ang raset som hadde vært like ved avkjøringen til Høvringen.

Den var åpnet, så da freste man videre! Tok et lite stopp der raset hadde vært, trist å tenke på at en omkom under disse steinene under et døgn tidligere!

DSC01367.JPG

DSC01369.JPG

DSC01370.JPG

Men veien gikk videre, og det gjorde ferden min også!

DSC01374.JPG

Jommenmeg fant jeg meg ikke et sted langs noen åkre jeg kunne ta et par bilder også :P rakk kun et brukbart før jeg måtte løpe tilbake til bilen igjen :P da var det plutselig andre som hadde kommet seg ut på veien også :S :P

Så kom man inn til Dombås, et ikke så ukjent sted for mange som har vært på biltur nordover ;)

DSC01377.JPG

Jeg er vokst opp med å kjøre over Dovre, så også denne gangen tok jeg denne veien, helt nydelig å komme opp over toppen idet sola tittet frem!

DSC01390.JPG

DSC01392.JPG

Men kom ikke lengre enn like gjennom Oppdal før været snudde, og det var tåkete og fuktig!

DSC01408.JPG

DSC01422.JPG

Gjennom Sunndalsøra og videre utover er det snirklete veier langs vannkanten, ved foten av fjellet, det betyr mange slike tuneller, noe som bydde på frisk lyd med vinduene på gløtt :D V8 <3

DSC01452.JPG

Vel fremme i KR fikk jeg en knapp time på øyet, før turen gikk ut til Bud, men kom såklart såpass sent at jeg ble "stuet borti hjørnet" :P tror ikke det ble mange bildene av bilen min, selv tok jeg vel ingen :P Men hadde en helt fantastisk tid der oppe med flotte folk og god stemning ;) Jeg gikk såklart glipp av kolonnekjøringen hjemover også, siden en viss Glenn glemte å ringe meg :P men kom meg helskinnet hjem til Oslo alikevel jeg ;) Til tross for et nytt ras mellom Krifast og Tingvoll, som gjorde at jeg måtte snu opp igjen, over til Molde, og kjøre den veien nedover.

Møtte forresten en kjent kar som sto og klødde seg i hodet under panseret på sin egen sølv e39 m5 :P

DSC01519.JPG

DSC01520.JPG

DSC01521.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder. Har vokst opp på Sunndalsøra så her var det mye kjent :)

Takk for det ;) tenkte som så at jeg kunne benytte turen til å ta noen småstopp, hadde jo veien for meg selv så ;) Er mye flotte veier og fin natur oppover!

Supre bilder, artig å hilse på en fellow M5-eier i tillegg..hehe.

Takk for det Frank Tore ;) Artig å møte flere bimmersfolk, og spesielt andre med samme bil ;) Kryr jo ikke av M5-førere rundtom i landet :)

Artig å se at du koser deg på tur å tar ting ettehvert, Hehe fine bilder også :-)

Koste meg masse jeg ;) M5'n blir ikke noe hasteprosjekt, så her tar jeg ting når jeg føler for det :)

Det så ut som en flott tur, spesielt med en slik bil! ;)

Det var en flott tur ja! Var godt å kunne ta med m5'n på en langtur igjen :)

Du var der du også?? Rakk jo ikke hilse på alle "bimmers-folka"...:/ ærlig innrømme at jeg fikk ikke sett M5'n heller :(

Var der jeg ja ;) kom såpass sent, så ble stuet bort på en parkering lenger oppe, følte ikke akkurat at jeg stilte ut bilen :P men får lære av det til nesteår ;) da kommer jeg tidligere :D

Rakk ikke å hilse på alle jeg heller, var jo så mange folk der! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder og flott bil! :)

Takk for det mister ;)

Gleder meg til å se deg på banen jeg nå ;)

Samme her :P skal få lånt noen ekstra felger, så da blir det bare å kjøpe litt ekstra dekk ;) tar det nok litt rolig, i starten iallefall :P

Liten avsporing, men fant gamlebilen din tilsalgs nok en gang!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42017006

Se der ja! Fortsatt samme eier, blir spennende å se om den forsvinner videre nå da, og til evt hvilken pris ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du kom oppover selv om du skrev at det ikke ble noe tur :) Alltid hyggelig å hilse på nye folk med samme lidenskap, å artig å høre om turen din oppover med e6 alene.

Hyggelig å slå av en prat ja ;) Turen oppover var helt legendarisk, mye bedre enn jeg trodde den ville blitt ;) Kanskje vi sees neste helg igjen?

Kanskje greit å ta det pent ja, dumt å kjøre av banen innen første timen :D

Kan være greit å holde seg på banen tror jeg ;) Skal få tak i en hjelp ekstra, så jeg har til passasjer også ;) har lovet bort å få sitte på til noen, så passasjersetet blir nok godt brukt :P

Har bestilt litt deler nå, så jeg skal ta en runde med oljeskift, bremsevæskeskift, skal se over hardykoblingen, legge om litt dekk osv, så blir bilen klar for banen neste helg ;)

Virker også som at jobben har fått ut fingern og ordnet litt i sakene, så om alt går etter planen nå, så farter jeg nedover fredag morgen regner jeg med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...