Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe :D Må jo lure dere litt? :D Etter helgens morroheter blir nok ikke denne solgt med det første nei :D Her blir det racingtelt, ny clutch, R888 framdekk, masse nye bakdekk og noen nye felger i 18" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Må jo lure dere litt? :D Etter helgens morroheter blir nok ikke denne solgt med det første nei :D Her blir det racingtelt, ny clutch, R888 framdekk, masse nye bakdekk og noen nye felger i 18" ;)

Kanskje du vil ha et sett RsII felger til? Eller skal du bare ha billig dritt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller du med "hotell" igjen, så skal jeg være pit crew for deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle akkurat til å nevne for deg at nå er "hotellet" luftet og pakket sammen, klar til nestegang ;) skal stille med det igjen jeg, og ikke minst heats på banen :D

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror da ikke jeg trenger en gps rundt rudskogen :lol: codriver blir jo også litt feil, men det får gå :P skal iallefall ikke stå på "team"-folk for team tzunami :P

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...