noekult Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 haha fy fadern nå trudde jeg også M5'n skulle bort +1 Det var årets lureoverskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Luring du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Hehe Må jo lure dere litt? Etter helgens morroheter blir nok ikke denne solgt med det første nei Her blir det racingtelt, ny clutch, R888 framdekk, masse nye bakdekk og noen nye felger i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 hvor skal du kjøpe de R888 henn? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Hehe Må jo lure dere litt? Etter helgens morroheter blir nok ikke denne solgt med det første nei Her blir det racingtelt, ny clutch, R888 framdekk, masse nye bakdekk og noen nye felger i 18" Kanskje du vil ha et sett RsII felger til? Eller skal du bare ha billig dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Har allerede skaffet meg 2 sett felger, i tillegg til m5-felgene, så da har jeg plutselig 4 sett felger til M5'n! blir godt å tømme garasjen for litt deler og en bil til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 forsvinner dieselpurka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Den forsvinner til helgen ja, skal bare ta 4hjulskontroll og fikse litt småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 uffda!! :/ fått subaruen enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Har ikke bestilt enda fremkomstmiddelet mitt fra og med helgen blir på 2 hjul og knapt nok med effekt til å komme seg fremover Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Hehe Må jo lure dere litt? Etter helgens morroheter blir nok ikke denne solgt med det første nei Her blir det racingtelt, ny clutch, R888 framdekk, masse nye bakdekk og noen nye felger i 18" Stiller du med "hotell" igjen, så skal jeg være pit crew for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Ja, skulle akkurat til å nevne for deg at nå er "hotellet" luftet og pakket sammen, klar til nestegang skal stille med det igjen jeg, og ikke minst heats på banen Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Siden Glenn blir slaven, så får jeg ta på meg jobben som kartleser jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Siden Glenn blir slaven, så får jeg ta på meg jobben som kartleser jeg da Kartleser? Er du fra 50 tallet? Tror tzunami kan skrive på en GPS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Haha, tror da ikke jeg trenger en gps rundt rudskogen codriver blir jo også litt feil, men det får gå skal iallefall ikke stå på "team"-folk for team tzunami Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå