lasseln Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Som jeg skrev på face. det ante meg at denne ikke var solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 man kan ikke klare å lure alle gitt Men håper ikke du ante planene mine, for det gjorde ikke jeg heller, før for en kort stund siden! haha Netlandet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Jeg trodde bare du skulle lagre den og plutselig en dag ta den frem igjen (Det hadde jeg jo forsåvidt rett i også, men jeg trodde ikke det skulle bli so soon)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Sweeet! ;D Dette blir bra mister! Så bra M5en ikke ble solgt! Husker du koste deg med denne på E30meet ifjor ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Du får svinge innom og hente noen børnedekk snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Du får svinge innom og hente noen børnedekk snart da Harru billig dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Tøft, blir moro å se videre updates Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Det her blir GROOOMT! Håper jeg får sett deg ligge breit på rudskogen endag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Ble kompressor og asså de kan bli gøy har lyst på presse jeg og men må prøve og spare litt heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 luremus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Jeg trodde bare du skulle lagre den og plutselig en dag ta den frem igjen (Det hadde jeg jo forsåvidt rett i også, men jeg trodde ikke det skulle bli so soon)! Ja nei planene ble litt forandra når kompressoren til Dunderdo kom for salg Sweeet! ;D Dette blir bra mister! Så bra M5en ikke ble solgt! Husker du koste deg med denne på E30meet ifjor ^^ Storkoste meg i fjor ja! og i år blir det ikke noe mindre morsomt Bare komme igang med skruingen, så blir det god stemning Du får svinge innom og hente noen børnedekk snart da Har et lite lager enn så lenge, men kommer brått innom når det blir hyppigere turer til rudskogen Tøft, blir moro å se videre updates Følger med Ja, bare å følge med, kommer mer når jeg får kastet meg rundt og begynt å skru folien er på vei til postkontoret aswespeak, så blir vel å begynne smått med det også Det her blir GROOOMT! Håper jeg får sett deg ligge breit på rudskogen endag! Jeg skal iallefall være der på e30meet og gatebil, så muligheten er absolutt tilstede Ble kompressor og asså de kan bli gøy har lyst på presse jeg og men må prøve og spare litt heh Ja, ble visst det burde vel egentlig spart, men er vel ikke kjent for å være så god på det haha luremus! Haha må jo ha det litt gøy på andres bekostning også da? omtrent samtlige jeg snakket med før jeg avslørte bilen trodde jeg hadde kjøpt meg e36, alt fra 325 til m3 turbo hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 dette liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 aplet86: Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Da fikk jeg clutchkittet, samt nye plugger var så billig så slengte de med Så blir det vel å sjekke over bremser, skifte olje osv snart, så begynner jeg på foliering om ikke lenge APedersen og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 aplet86: Selvsagt! nå må du få begynt å oppdatert snat kingB ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå