Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg trodde bare du skulle lagre den og plutselig en dag ta den frem igjen :P (Det hadde jeg jo forsåvidt rett i også, men jeg trodde ikke det skulle bli so soon)!

Ja nei planene ble litt forandra når kompressoren til Dunderdo kom for salg :P

Sweeet! ;D Dette blir bra mister! Så bra M5en ikke ble solgt! Husker du koste deg med denne på E30meet ifjor ^^

Storkoste meg i fjor ja! :D og i år blir det ikke noe mindre morsomt ;)

Bare komme igang med skruingen, så blir det god stemning :D

Du får svinge innom og hente noen børnedekk snart da :)

Har et lite lager enn så lenge, men kommer brått innom når det blir hyppigere turer til rudskogen ;)

Tøft, blir moro å se videre updates :) Følger med

Ja, bare å følge med, kommer mer når jeg får kastet meg rundt og begynt å skru :) folien er på vei til postkontoret aswespeak, så blir vel å begynne smått med det også ;)

Det her blir GROOOMT! :D Håper jeg får sett deg ligge breit på rudskogen endag! :D

Jeg skal iallefall være der på e30meet og gatebil, så muligheten er absolutt tilstede ;)

Ble kompressor og asså :P de kan bli gøy :P har lyst på presse jeg og men må prøve og spare litt heh :D

Ja, ble visst det :P burde vel egentlig spart, men er vel ikke kjent for å være så god på det haha :P

luremus!

Haha :P må jo ha det litt gøy på andres bekostning også da? ;) omtrent samtlige jeg snakket med før jeg avslørte bilen trodde jeg hadde kjøpt meg e36, alt fra 325 til m3 turbo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...