rindegut Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Denne må jeg nesten bare følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 BILDER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Gratulerer Bra noen gjør noe med drømmene sine ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Godt å høre at du beholder den og ikke flytter over Hvis du ikke har bestemt deg for farge så hva med Imola? Vi trenger noen som ikke kjører hvit/grå/svart bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 høgg den og bygg om touringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Gratulerer med helgrom bil ! Venter i spenning på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Laguna seca blå med oransje detaljer! Har så trua på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Krom-metallic!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Den blir trolig lakkert opp i en annen farge, men har ikke bestemt meg enda, og det haster jo ikke nålenger Totalpris er ennå usikkert, har ikke turt å sjekke men fyllte full tank 3,5 ganger på m5'n og 2-5 ganger på touringen så det har gått litt penger i drivstoff! Kjenne til "problemet", for meg er det ingen tvil - bruker bilen til jobb (veldig kort avstand da men uansett da jeg har gratis parkering:) ) Edit: VERDT VÆR ENESTE KRONE I DRIVSTOFF! sånn, da var jeg klarere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kan slenge ut et lite bilde fra i dag da Blir en grundig vask og ordnings i morgen, så blir vel en liten photoshoot og en tung oppdatering tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kappkjøre mot volvoen? du vet volvo er best siden du jobber der.. haha Lånte en ombygget M5 ifjor sommer..helt rått... kan tenke meg du vil kjøre hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Lemans blå anbefaler jeg når det gjelder farge eller imola rød. som du ser trenger du; eksos, senk, sotede ruter og blank lakk så har du en vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 En blå? som var innom ryen et par ganger med et par "mørkhudete" personer? Kom nettopp hjem fra en tur nå er umulig å ligge i fartsgrensa Imola Red blir den ikke, da jeg har planer for touringen blir den blå så har jeg sett meg ut en magisk blåfarge som ikke er BMW sin men synes det er litt "kjedelig" da det finnes for mange blå m5'r :/ ja jeg vet, jeg er sær når det kommer til sånt, vil ha noe folk ikke har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Valencia Orange fra 1M.. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har tenkt tanken om den fargen faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå