knoskar Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Looking good! Gleder meg til å se bilen ferdig! Sent from my C6903 using Tapatalk R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Kan det være en form for tracker? hadde det på en del m3'er jeg har demontert i fra england som var festa på den plata der. som vet hva denne ledningen/koblingen er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Dersom det er en slik kobling på hver side, så er det varme i siderutene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 100 % sikker, Halvor? Da er det jo unødvendig vekt, og bare å fjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Er det ikke bare skru av og se a? Jeg fant to trackinsystemer i min engelske, men de har jo hjerner, antenner osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Bare å skru av den ene bakruta det. Er det en koblet til en ledning i fremkant på den, så er det varme Koblet akkurat av dette under demontering av carlhaakon sin 328coupe R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Noen som vet hvor man skaffer denne til en hyggelig pris? Det er vel Rieger sin? PeR4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Noen som vet hvor man skaffer denne til en hyggelig pris? Det er vel Rieger sin? GS bildeler har den 1685kr ellerno R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Den ledningen du la ut bilde av nå sist er til Microbryterene i dørene for og få vinduet til og gå opp/ned ved opp/igjenlukking. Disse må du ha skal du ha org ledningsnett og dører m tilhørende vinduer i bilen. Utrolig kult prosjekt forresten Her må det følges med! R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Har ikke oppdatert tråden på en stund, men det har da hent noe. Nye camberstag bak fra PeeBee. Kuttet litt i glassfiberskjermene og gjort klar for montering av breddere foran. (beklager at bildene ligger feil vei) Fått lakkert diff holder. Sveiset høyre hjulbue. Og byttet dempertårn Venstre hjulbue bak begynner å bli klar: Fått sveiset inn mutter i vangen, så jeg får montert på festet til bærearmene fra PeeBee. Sveiset rust i gulvet bak. Noen luringer som har jekket opp bilen der slik at det ble glippe i platene og vann har kommet inn.. Var også rust rundt de runde dekslenr i gulvet og erstattet dem med plåt. Her ser man hvor mye av hjulbuen som har blitt fjernet. Bilen er like lav på begge bildene Montert alu. foringer till diff`n. Har dessverre ikke bilder under arbeidet, men begge gulv/kanal foran er nå uten hull. Deilig å ha rustfri bil! Bilen blir sendt på lakkering i morgen. Noen dårlige bilder av rustfjerningen på gulvet innvendig; Klargjøring til lakkering. Ny frontfanger. Ferdig lakkert. Endelig på vei "hjem" igjen. Lakkerte breddere. Lakkerte glassfiberskjermer. Home sweet home! Prøvetesting av 9,5 x 18" ET 25 felg med 265/35 R888-dekk. God plass foran og bak! Kjøpt ny vinge. Det er vingen som kom på E92 M3 GTS. Litt vanskelig å få noe helhetsinntrykk, da det er litt trangt i garasjen, men tror det kan bli bra. Driver å fjerner litt overflaterust på bilen for tiden. Greit å få stoppet det værste når man har det meste demontert. Ikke akkurat det morsomste jeg vet.. Glemmer å ta bilder underveis, men har slipt ned til bart metall og lagt på sinkgrunning på innfestningene til bakstilling. Var litt smårust der. Fant også noe på festet til bakfanger. Og bak varmedekselet til lyddemper. Et par lag med sinkgrunning og et par lag med lakk, så håper jeg at rusten holdes i sjakk en stund. Demontert hjullagerene foran. Var litt overflaterust i bagasjerom/batterikassen. Noen som vet hva dette er? Også skaffet meg en ny jekk, da jeg ikke var helt fornøyd med den jeg har fra Biltema. Har bestilt en smørbrødliste med div. smådeler til bilen. Masse smådeler koster det også, og det ble fort 9-10.000,-..... Men da får en håpe at det blir bra etterhvert også. Nye hjullager på plass. Det ene lageret bak satt godt, men måtte gi tapt for Frank sin avdrager. Mitt fra Biltema fungerte dårlig.. Nå blir det å få shinet opp bærearmene litt før jeg setter på nye lager bak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 morro å se litt fremgang hvor lang tid tokk det før du fikk PeeBee bærearmene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Veldig rusten denne bilen? Byttet du dempertårn grunnet rust? Artig og se fremgang i prosjektet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Er nok ikke så mye mer rust på denne enn en gjennomsnittelig E36.. Det med dempertårnet er nok pga en skade eller lign., mens rusten i gulvet bak kommer at av noen har satt bilen på bukker der en gang i tiden. Det har medført at platene har løsnet fra hverandre der, og vann har kommer mellom.. Rust foran i gulvet er vel rimelig "standard" på gamle BMW`er.. PeeBee sine produkter er det lang ventetid på, så man bør være tålmodig om man skal bestille noe derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Dette blir gromt! Når blir denne å se i aksjon da mr Andersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Ooh! Man begynner å drømme voldsomt når man følger med på tråder som dette. Drømmer om større garasje og mer garasjetid. Moro å følge med på arbeidet ditt Mr Andersen. For de som liker tråder som dette så disse to litt i samme gate: http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=828654 http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1293117-Spec-E36-Build-328i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå