R Andersen Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Fra Zionsville i US & A. knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Fra Zionsville i US & A. Aha rett borti gata Sent from my iPhone using Tapatalk R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Tja, det er vel "handlegaten" for mange av oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Er en slik oljekjøler noe å tenke på for oss som ikke har like hardcore bil som deg? Stor forbedring mot den originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Er en slik oljekjøler noe å tenke på for oss som ikke har like hardcore bil som deg? Stor forbedring mot den originale? Jeg vil si ja. E36 M3 pleier å slite med høy oljetemp, så det er nok ingen dum investering, selv for de som ikke bygger ren banebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Måtte teste en ting jeg leste om for litt siden. Det var et tips på å fjerne rust fra smådeler. Det hørtes nesten for godt ut til å være sant.. Tipset var å bruke sitronsyre som man får kjøpt i helt vanlige matbutikker og blande det med vann, for så å legge delene i dette i noen dager. Testet ut dette på holderene til stabstagene bak. De har sittet på bilen i over 20 år, og var som alle deler under en gammel bil, temmelig stygge og brune.. Nå var jeg litt usikker på hvordan blandingsforhold jeg skulle bruke, men prøvde med 4 poser med sitronsyre i en liten glassbolle. Puttet delene i bollen, og lot det stå i 5-6 dager. Resultatet ble utrolig bra! Her ligger de å koser seg i sitronsyre; Her er de ferdige etter 5-6 dager; Glemte selvsagt å ta bilder før jeg startet, men her har dere en sammenligning med festene for stagbstagene foran. De så helt like ut som disse.. Billig og bra rustfjerning! Og så er det ikke noe farlige gasser mm. BMW E30 325 og JE Motorsport reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Jeg vil si ja. E36 M3 pleier å slite med høy oljetemp, så det er nok ingen dum investering, selv for de som ikke bygger ren banebil. Slet litt med høy oljetemp på banekjøringen, ja. Høres ut som en fornuftig oppgradering. Noe som må modifiseres for å få plass til en slik? Den er jo betydelig større enn den originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Det har jeg ikke sett på enda.. Den bygger jo nedover, og der er det evt. bare litt plastdeler som må modifiseres/fjernes. JE Motorsport reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Er også en inneffektig oljetermostat på s50 og 54 motorene orginalt som bør byttes ut/bypasses.Så bra ut den rustfjerninga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 hvorfor ? når det blir varmt er den jo åpen hele tiden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 den åpner kun 28%, ikke 100%Bimmerworld, turner etc selger åpen termostat til de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Åja, nei det er ikke noe særlig. Vet du hvorfor de har gjort det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Jeg skaffer oil diverter til S50/54. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Nå begynner bakstillingen å bli klar. Kun bremser, håndbrekk, droplinks og noe småtteri igjen. Begynt å forberede å sette i motoren. Satt på rattstamme og motorfester. Byttet ut gummiforing med stål. Byttet viskose. Montert VAC Motorpsort sitt kit for å erstatte el.gass med wire. JE Motorsport og Nupen1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ser meget bra ut! Ikke fulgt helt med her.. Men skal denne eugodkjennes og ha skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå