Gå til innhold

Tror jeg har bestemt meg for F31...

BMWBølla
 Share

Hvilken farge ville du valgt på en F31 med M Sport?  

63 stemmer

1. 1. Hvilken farge ville du valgt på en F31 med M Sport?

• Estoril Blå II
      45
    • Alpinhvit
      12
    • Glaciersølv
      5
    • Safirsort
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det virkelig enklest den dagen du skal selge??? Jeg prøver for alt i verden å unngå sort og sølv bil når jeg leter etter bil..

Velg den fargen du har mest sansen for.. Jeg trykte på Estoril blå... Som kommer til å bli fantastisk sammen med M-sport 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart.. enklest den dagen du skal selge :)

Jeg har aldri forstått det der med å handle noe for det selger "best". Er det ikke til seg selv man handler?

Jeg stemte forøvrig på Estoril-blå, nydelig farge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-sport bil skal vel ha fargen du kun får i m-sport etter min mening,ikke

det at de andre ikke er fine,men.....

Fikk min nye F20 M-sport idag,tror det blir sorte Breyton GTP i 19 eller 20",sort perfomance-grill+ en Kelleners chipbox.

Bilfarge,selvfølgelig estorilblå. Kjerringa ikke helt fornøyd men synes selv den er dritt-lekker.

Men ville valgt fargen du selv synes er penest,er jo du som skal bruke bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte for Estoril blå, er rå farge på F30 med M sport. Men viktigere, hva slags motorisering er aktuell? :wink:

Blir nok 320i, ser bra ut på papiret hvertfall med 184hk og twin turbo.. 0-100 på 7.5 er jo ikke så galt..

328i frister noe, men iom at det heller ikke er 6´er synes jeg ikke den er verdt 150.000,- mer!

Da prioriterer jeg heller utstyr jeg ønsker.. Skal uansett være en "familieracer" så 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-sport bil skal vel ha fargen du kun får i m-sport etter min mening,ikke

det at de andre ikke er fine,men.....

Fikk min nye F20 M-sport idag,tror det blir sorte Breyton GTP i 19 eller 20",sort perfomance-grill+ en Kelleners chipbox.

Bilfarge,selvfølgelig estorilblå. Kjerringa ikke helt fornøyd men synes selv den er dritt-lekker.

Men ville valgt fargen du selv synes er penest,er jo du som skal bruke bilen!

Litt enig i det, er jo litt tøft å ha en farge som er eksklusiv for m-pakken..

Kona var ikke helt enig i Estoril, derfor begynte jeg å titte på andre farger...

Men istad sa hun at det er jo jeg som kommer til å bestemme det likevel så, haha :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte for Estoril blå, er rå farge på F30 med M sport. Men viktigere, hva slags motorisering er aktuell? :wink:

Blir nok 320i, ser bra ut på papiret hvertfall med 184hk og twin turbo.. 0-100 på 7.5 er jo ikke så galt..

328i frister noe, men iom at det heller ikke er 6´er synes jeg ikke den er verdt 150.000,- mer!

Stort pluss til deg som velger bensin :applause::D Har absolutt troa på at 184 hestern er gøyal, det er jo en riktig så sprek bil :) Er også enig i at å betale så mye mer for en 328i ikke er nødvendig, iallfall ikke når man ikke får sekser likevel. Putt på mer utstyr og få ESS eller Hartge til å dra ut litt mer hester etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort pluss til deg som velger bensin :applause::D Har absolutt troa på at 184 hestern er gøyal, det er jo en riktig så sprek bil :) Er også enig i at å betale så mye mer for en 328i ikke er nødvendig, iallfall ikke når man ikke får sekser likevel. Putt på mer utstyr og få ESS eller Hartge til å dra ut litt mer hester etterhvert :wink:

Takk for støtten :lol:

"Alle" kjøper 320d, jeg tror 320i er et like godt alternativ, hvertfall på F30/31..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...