Gå til innhold

Hvilken farge ville du valgt på en F31 med M Sport?  

63 stemmer

1. 1. Hvilken farge ville du valgt på en F31 med M Sport?

• Estoril Blå II
      45
    • Alpinhvit
      12
    • Glaciersølv
      5
    • Safirsort
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er det virkelig enklest den dagen du skal selge??? Jeg prøver for alt i verden å unngå sort og sølv bil når jeg leter etter bil..

Velg den fargen du har mest sansen for.. Jeg trykte på Estoril blå... Som kommer til å bli fantastisk sammen med M-sport 8)

Skrevet
Svart.. enklest den dagen du skal selge :)

Jeg har aldri forstått det der med å handle noe for det selger "best". Er det ikke til seg selv man handler?

Jeg stemte forøvrig på Estoril-blå, nydelig farge. :)

Skrevet

Den er veldig pen, og tøff... Pleier alltid å vite hvilken farge jeg vil ha på biler men..

En fordel med Alpinhvit er at man slipper metallic tillegget da..

Skrevet

M-sport bil skal vel ha fargen du kun får i m-sport etter min mening,ikke

det at de andre ikke er fine,men.....

Fikk min nye F20 M-sport idag,tror det blir sorte Breyton GTP i 19 eller 20",sort perfomance-grill+ en Kelleners chipbox.

Bilfarge,selvfølgelig estorilblå. Kjerringa ikke helt fornøyd men synes selv den er dritt-lekker.

Men ville valgt fargen du selv synes er penest,er jo du som skal bruke bilen!

Skrevet
Jeg stemte for Estoril blå, er rå farge på F30 med M sport. Men viktigere, hva slags motorisering er aktuell? :wink:

Blir nok 320i, ser bra ut på papiret hvertfall med 184hk og twin turbo.. 0-100 på 7.5 er jo ikke så galt..

328i frister noe, men iom at det heller ikke er 6´er synes jeg ikke den er verdt 150.000,- mer!

Da prioriterer jeg heller utstyr jeg ønsker.. Skal uansett være en "familieracer" så 8)

Skrevet
M-sport bil skal vel ha fargen du kun får i m-sport etter min mening,ikke

det at de andre ikke er fine,men.....

Fikk min nye F20 M-sport idag,tror det blir sorte Breyton GTP i 19 eller 20",sort perfomance-grill+ en Kelleners chipbox.

Bilfarge,selvfølgelig estorilblå. Kjerringa ikke helt fornøyd men synes selv den er dritt-lekker.

Men ville valgt fargen du selv synes er penest,er jo du som skal bruke bilen!

Litt enig i det, er jo litt tøft å ha en farge som er eksklusiv for m-pakken..

Kona var ikke helt enig i Estoril, derfor begynte jeg å titte på andre farger...

Men istad sa hun at det er jo jeg som kommer til å bestemme det likevel så, haha :oops:

Skrevet
Jeg stemte for Estoril blå, er rå farge på F30 med M sport. Men viktigere, hva slags motorisering er aktuell? :wink:

Blir nok 320i, ser bra ut på papiret hvertfall med 184hk og twin turbo.. 0-100 på 7.5 er jo ikke så galt..

328i frister noe, men iom at det heller ikke er 6´er synes jeg ikke den er verdt 150.000,- mer!

Stort pluss til deg som velger bensin :applause::D Har absolutt troa på at 184 hestern er gøyal, det er jo en riktig så sprek bil :) Er også enig i at å betale så mye mer for en 328i ikke er nødvendig, iallfall ikke når man ikke får sekser likevel. Putt på mer utstyr og få ESS eller Hartge til å dra ut litt mer hester etterhvert :wink:

Skrevet

Stort pluss til deg som velger bensin :applause::D Har absolutt troa på at 184 hestern er gøyal, det er jo en riktig så sprek bil :) Er også enig i at å betale så mye mer for en 328i ikke er nødvendig, iallfall ikke når man ikke får sekser likevel. Putt på mer utstyr og få ESS eller Hartge til å dra ut litt mer hester etterhvert :wink:

Takk for støtten :lol:

"Alle" kjøper 320d, jeg tror 320i er et like godt alternativ, hvertfall på F30/31..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...