Turbo-HF Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Har ikke gjort stort eller skrudd noe hittil idag, annet enn at siden jeg lovte Tommy her å "granske" saken han spurte om hvor hjernen / styreenheten sitter hen på min igår, så sjekket jeg enkelt og greit det nå isted. Den er ikke i motorrommet, nei, og ganske riktig, så satt den på sin rette plass i hanskerommet. Tenkte ikke å gjøre noe mer idag, siden mamma har bursdag pluss at jeg har diverse andre planer og imorgen skal jeg hente deler hos Schmiedmann, hvis alt går etter planen. Her er noen raske bilder, for fotodokumentasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tveit'n Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Følge med her, vette bra detta her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Følge med her, vette bra detta her!! Tusen takk så mye for det, dette motiverer, Tveit'n, gleder meg til å få gjort mer, og hente deler imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Stå på videre! Hvor er det denne står i tigerstaden egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Stå på videre! Hvor er det denne står i tigerstaden egentlig? Takker, Mads, må jo det! Står hjemme hos meg.. Og bor sammen med 5'ern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jamen, hvor? Tenkte kanskje jeg kunne tatt en kikk på begge to neste turnus, skal vel jobbe i Oslo til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jamen, hvor? Tenkte kanskje jeg kunne tatt en kikk på begge to neste turnus, skal vel jobbe i Oslo til jul! Sender deg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Æsj, nå kom plutselig litt antydning til sne her også, vil ikke ha det! Ser ut som jeg får hente delene hos Schmiedmann imorgen, istedenfor. Så blir det nok litt fikling med bilen igjen, pluss møtet på Lillestrøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Gøy på Oslo Motor Show igår, lørdag! Traff mange kjente! Ble mye bilder, men hverken denne eller 5'ern var med, tok faktisk toget! Imorgen, mandag, hentes en del deler hos Schmiedmann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Noe snacks blant delene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Noe snacks blant delene eller? Forteller etterpå, når jeg har hentet dem. Æsj, har snedd og holder på enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja, her er det helt vilt hvor mye som kom i natt... Ble ingen prøveskilt og vask på min E30 før vinteren :/! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja, her er det helt vilt hvor mye som kom i natt... Ble ingen prøveskilt og vask på min E30 før vinteren :/! Nei, ser den. Patience, så forteller jeg etterpå, kanskje med bilder, også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 http://www.blocket.se/helsingborg/Wisefab_BMW_E30__Lock_Kit__43556953.htm?ca=15&w=3 Hva med sånt? Liker bare ikke "drivakselbrudd"-look, hverken foran eller bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hva f*** skal du med det der på en bruks/kosebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå