Turbo-HF Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ja, men ser tydelig at eikene fra koppen ikke stemmer med eikene på felgene.. Da ble jeg litt usikker hva de egentlig hører hjemme til. Mhm, de passet, men passet ikke.. Originaldelenummeret er: 36 13 1 179 493. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ligner veldig på dekslene jeg har på mine krysseik til E34en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ligner veldig på dekslene jeg har på mine krysseik til E34en Sjekk, er nok de du nevner, ja.. Skrev delenummeret isted, så.. Skal passe 14", 15" og 16" krysseiker for E30, E34 og muligens også E28!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Samme senterkopp som var på min Panzerwagon det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Samme senterkopp som var på min Panzerwagon det der.[ Bilde ] Aha, takk, vet du om noen som trenger disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Lodder stemningen: Vurderes solgt grunnet uforutsette hendelser, men selges ikke for underpris eller skambud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Samme senterkopp som var på min Panzerwagon det der.[ Bilde ] fyy fokk å råå!! gikk lyst å ha en e34 med flagg på sia Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Lodder stemningen: Vurderes solgt grunnet uforutsette hendelser, men selges ikke for underpris eller skambud.. den var kjedelig :/ why? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Vet ikke, som sagt veldig usikker her nå. Får jeg ikke riktig pris beholdes den, selvsagt.. Lang historie, Rani! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Beholder den foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Det tokk ikke lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Det tokk ikke lang tid Slapp heldigvis kriseløsning med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Byr 5000 for alt jeg da, kan hente idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå