Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E30 ///320i Prosjekt - Solgt! 23/11-'12

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Byr 5000 for alt jeg da, kan hente idag.

du kan ikke vere mindre seriøs?

nå vet jeg ikke hva som ble beralt men tror det er mer en 5 lapper..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hehe, jeg vil bare bekrefte at det er mer, ja... 16000,- for bil alene, pluss verktøy, diverse og deler, så... Får jo aldri igjen det jeg gav, og derfor så er jeg glad jeg slipper å selge likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byr 5000 for alt jeg da, kan hente idag.

du kan ikke vere mindre seriøs?

nå vet jeg ikke hva som ble beralt men tror det er mer en 5 lapper..

Hehe, jeg vil bare bekrefte at det er mer, ja... 16000,- for bil alene, pluss verktøy, diverse og deler, så... Får jo aldri igjen det jeg gav, og derfor så er jeg glad jeg slipper å selge likevel..

weee :D så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er disse jeg har, trenger du nye eller et sett til? Kanskje du vet om noen? ;)

Har du tenningslås og de ventilasjonsgitterene jeg behøver foran? ;)

Jeg har faktisk kopper til alle mine felger, noe som virker å være sjeldent - så det er håp å få solgt. :)

Vraket er solgt nå til larsen6 så du kan høre med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er disse jeg har, trenger du nye eller et sett til? Kanskje du vet om noen? ;)

Har du tenningslås og de ventilasjonsgitterene jeg behøver foran? ;)

Jeg har faktisk kopper til alle mine felger, noe som virker å være sjeldent - så det er håp å få solgt. :)

Vraket er solgt nå til larsen6 så du kan høre med han.

Ok, takker Erik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjer da litt, selvom det er kaldt, hehe.. :) Fått kjøpt meg "ny" tennlingslås og ventilasjonsgitter av larsern6, fra gamle bilen til wbiter. ;) Kom dessuten på en artig idè, og var på en liten handletur, hos Biltema, av alle steder isted. Handler egentlig aldri der, men legger ut bilde av et lite hint:

20121105_165834-1.jpg

20121105_165917.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er siden oppe så jeg fikk lastet inn bildene.. Noen som gjetter planene, eller skal jeg røpe dem? ;)

ser for meg at dette skal brukes inni bilen, for på utvendig utbedring vil ikke bli noe bra. den lakken der er ikke bra og den krever vel skikkelig klarlakk over for at den skal bli noe pen i det heletatt.

vanskelig å gjette hva du skal bruke dette til. men jeg merker med engang at jeg ikke kan forstå hva du skal bruke den fargen til :? er den lilla eller blå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...