Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E30 ///320i Prosjekt - Solgt! 23/11-'12

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig er siden oppe så jeg fikk lastet inn bildene.. Noen som gjetter planene, eller skal jeg røpe dem? ;)

ser for meg at dette skal brukes inni bilen, for på utvendig utbedring vil ikke bli noe bra. den lakken der er ikke bra og den krever vel skikkelig klarlakk over for at den skal bli noe pen i det heletatt.

vanskelig å gjette hva du skal bruke dette til. men jeg merker med engang at jeg ikke kan forstå hva du skal bruke den fargen til :? er den lilla eller blå ?

Minner litt om carbonsvart, den blå-sort-lilla.. Vet at kvaliteten på lakken er tvilsomtema, men greit å prøvemed 2 bokser for 140,- kroner.. ;) Har klarlakk, også.. ;) Som jeg skrev isted, tiden vil vise, Jan Magnus! :) Vil ikke røpe noe enda! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZhilleN: Skjønner ikke hva pokkern du skal med den fargen mot den du har på bilen.. I såfall hvis du skal brushe rundt med en farge, tror jeg heller ville gått for svartblank men.. Si hva du skal da?!

Svartblank er oppbrukt, føler jeg.. Vil eksprimentere med litt nytt! ;)

du får ikke ta det her feil da hf, er ikke meningen å være krass ;) men jeg tror ikke du oppnår klimaks ved å avduke denne hemligheten. men du vil kanskje vente til du har testet ut det du skal ?

Nei, tar det absolutt ikke feil, skjønner dere ikke er krasse, hehe.. Er nettopp det jeg vil, liker ikke å røpe alle idèer før jeg har sett det visuelt selv.. Er detaljer, men vil ha på plass dem også.. Litt lek med farger er vel lov.. Vurderer sølv speildeksler, baklukespoiler og ventilasjonsgitter under frontruten... Får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZhilleN: Skjønner ikke hva pokkern du skal med den fargen mot den du har på bilen.. I såfall hvis du skal brushe rundt med en farge, tror jeg heller ville gått for svartblank men.. Si hva du skal da?!

Svartblank er oppbrukt, føler jeg.. Vil eksprimentere med litt nytt! ;)

du får ikke ta det her feil da hf, er ikke meningen å være krass ;) men jeg tror ikke du oppnår klimaks ved å avduke denne hemligheten. men du vil kanskje vente til du har testet ut det du skal ?

Nei, tar det absolutt ikke feil, skjønner dere ikke er krasse, hehe.. Er nettopp det jeg vil, liker ikke å røpe alle idèer før jeg har sett det visuelt selv.. Er detaljer, men vil ha på plass dem også.. Litt lek med farger er vel lov.. Vurderer sølv speildeksler, baklukespoiler og ventilasjonsgitter under frontruten... Får se..

ja tofarget funker jo på e34 m5 så hvorfor ikke. blir spennende å se da. men en ting mener jeg . enten skal det gjøres skikkelig , eller så må det skrinlegges ;=) så da regner jeg med at om dette blir tøfft så kjører du på med skikkelig lakk ? kan bestille bra lakk på bokser med fargekode fra standox på mekonomen og 2komponent klarlakk som blir like bra som vanlig lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...