Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 trist at du skal selge da. men så ut som det var mye jobb med denna for og få den strøken.synd at det skal koste så mye penger med biler merker bare selv hva den e30 jeg har. har kosta meg så langt og jeg er ikke i nærheten av ferdig Ja, ble for mye, spesielt når situasjonen er som den er... Har ikke tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 trist at du skal selge da. men så ut som det var mye jobb med denna for og få den strøken.synd at det skal koste så mye penger med biler merker bare selv hva den e30 jeg har. har kosta meg så langt og jeg er ikke i nærheten av ferdig Ja, ble for mye, spesielt når situasjonen er som den er... Har ikke tid. Hva skal du bruke tia di på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 trist at du skal selge da. men så ut som det var mye jobb med denna for og få den strøken.synd at det skal koste så mye penger med biler merker bare selv hva den e30 jeg har. har kosta meg så langt og jeg er ikke i nærheten av ferdig Ja, ble for mye, spesielt når situasjonen er som den er... Har ikke tid. Hva skal du bruke tia di på da Mye annet, tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Da er bilen på Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38427073 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 jeg vil tro den prisen er litt optimistisk, men man vet aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 jeg vil tro den prisen er litt optimistisk, men man vet aldri. Husk, profesjonell bilselger jeg, vettu, utdannet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 bilen er fortsatt det den er.. uansett hvor god selger du er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 bilen er fortsatt det den er.. uansett hvor god selger du er Har jo ikke vært annonsert ordentlig før nå, så.. Haster ikke, som sagt, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 bilen er fortsatt det den er.. uansett hvor god selger du er Har jo ikke vært annonsert ordentlig før nå, så.. Haster ikke, som sagt, men.. Men du kommer ikke til å få mer enn 5000,- ring meg når du vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Er ikke du bilklargjører ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Kjerringa : "fy f*** det var dyrt " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Er ikke du bilklargjører ? Kjerringa : "fy f*** det var dyrt " Men du kommer ikke til å få mer enn 5000,- ring meg når du vil selge Mye rart jeg er, Jan Magnus. Ja, jeg er dyr og ringer deg hvis jeg må, Trond! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Bud på 10000,- mottatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Good Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Good Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Yes it is, men ikke nok, nei. Jeg er dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå