hylle Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Levert inn skiltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Levert inn skiltene? Ja, vet ikke helt når de skal på igjen, og stod over EU og forsikring på denne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ja, nå må vi få høre hva som skjer med denne fremover da? Har du noen planer for: -Lakk -Interiør -Motor -Understell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 (endret) BilBruker skrev: Ja, nå må vi få høre hva som skjer med denne fremover da? Har du noen planer for: -Lakk -Interiør -Motor -Understell ? Ja, sitter ute og skrur akkurat nå, faktisk, hehe.. Har jo avslørt noen av planene, men og jeg vil beholde noe hemmelig fortsatt, også, siden jeg ikke har bestemt meg helt enda, hehe.. Nå demonterer jeg taktrekk og interiør. Begynner med å strippe taket innvendig og gjennomgå hele bilen for å se hele tilstanden.. Bilder og alt kommer etterpå! Endret Februar 9, 2022 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Takker fortsatt for hyggelig og god respons. Skjer jo selvsagt en del her nå, siden jeg er toppmotivert og har god tid. Har "skrudd," sjekket og ordnet i nærmere 3 timers tid totalt idag.. Blant det jeg har gjort er å demontere interiørbelysning, kleskrokene i taket, checkpanelet og solskjermene, samt tilhengerfestet. Skal ha ned taktrekket og prøve å rette ut den skaden, bulken, i taket ved høyre A-stolpe. Oppdaget også nå at jeg behøver ny midtkonsoll, den ved brekket, pluss gearmansjett, ( i skinn / lær,) da jeg har demontert Ebersprächer-konsoll og utetemperaturmåler og diverse annet uoriginalt tilbehør, som var defekt og stygt. Jeg trenger i tillegg hengsel og gassdemper til panseret, pluss bolt til å holde fast ekspansjonstanken til kjølevæske, denne sitter bare i èn bolt. Ønsker meg også senterkopper til "kork-felgene." Noen som har noe av dette? Bilder kommer nå etterpå... Legger dem under denne postingen her etterpå, så bare å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Se her ja. Tar jeg ikke feil gikk denne i Elverum / Hamar før... Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Se her ja. Tar jeg ikke feil gikk denne i Elverum / Hamar før... Stemmer det? Helt korrekt, det, Mads, har visst vært litt overalt, egentlig, så jeg på eierhistorikken.. Avdekker mer og mer at dette er en fin bil, så fort jeg i tillegg også får fjernet stripsing og ryddet opp bakfanger og frontfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Tror den hadde samme eier her i en del år. Husker jeg så bilen ofte, i hvert fall! Spennende prosjekt dette da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har fine korlefelger med dekk du kan få kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har fine korlefelger med dekk du kan få kjøpe Hmm, fristende, Trond. Pris? Trenger jo ikke 2 sett, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Sånn, her kommer bildene under, og takk til wbiter for svært effektiv, rask og hyggelig handel, så da har jeg også fått meg hvite sideblinkers, nytt midtkonsoll, gearkule og M-Tech ratt! Hurra!!! Oppdaget også at panserdemperen og hengslet jeg fant i bilen var helt kassabelt og defekt, så bestilte både det, bolt og clips til kjølevæsketanken, lakkstift, navkopper, diverse deksler og noe annet fra Schmiedmann, så gleder meg til det! Så kommer jo også spoileren og de andre delene snart i posten, også! Blir så gøy å få denne bilen fin og satt sammen igjen! Bilder fra dagens økt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Samme farge som dieselen min den her faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Samme farge som dieselen min den her faktisk. Tøft! Mener den er ganske sjelden?! Synes den kler bilen, jeg! Og med pinjegrønt interiør.. Gleder meg til mer jobbing på den imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ja, mener å huske den er ganske sjelden selv. Skal jo lakke min i ny farge jeg, så da blir den enda sjeldnere. Kjekt med kosejobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Ja, mener å huske den er ganske sjelden selv. Skal jo lakke min i ny farge jeg, så da blir den enda sjeldnere. Kjekt med kosejobbing. Ja, er jo det! Tøft, lakk i vei og sett i gang, beholder fargen, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå