Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E30 ///320i Prosjekt - Solgt! 23/11-'12

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

husk masse bilder.. :)

Det skal bli! :D Takk for interessen, Per Ivar, leser stadig om din flotte E28, også! :D

Klart jeg følger med... Jeg søker ikke altfor mange tråder som ikke involverer E21/23/24/28 - men jeg legger merke til de som følger/kommenterer tråden min, og kikker innom på mange av deres tråder igjen. Jeg er ikke like flink å kommentere i andres tråder som i min egen, men hiver nå inn en kommentar i ny og ne i andre tråder. Du derimot har vært "flink" å kommentere i min tråd, og det setter jeg pris på... Det er også en grunn til at jeg følger med din tråd....

BTW: Du gjør, slik som veldig mange andre, mikser meg og Pernezz (han med den røde E28en). Jeg er Ivar, og han er Per Øivind... ;) No problemo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk masse bilder.. :)

Det skal bli! :D Takk for interessen, Ivar, leser stadig om din flotte E28, også! :D

Klart jeg følger med... Jeg søker ikke altfor mange tråder som ikke involverer E21/23/24/28 - men jeg legger merke til de som følger/kommenterer tråden min, og kikker innom på mange av deres tråder igjen. Jeg er ikke like flink å kommentere i andres tråder som i min egen, men hiver nå inn en kommentar i ny og ne i andre tråder. Du derimot har vært "flink" å kommentere i min tråd, og det setter jeg pris på... Det er også en grunn til at jeg følger med din tråd....

BTW: Du gjør, slik som veldig mange andre, mikser meg og Pernezz (han med den røde E28en). Jeg er Ivar, og han er Per Øivind... ;) No problemo ;)

Da her jeg herved korrigert og redigert meg selv, so I stand correct, hehe! ;) Jo, bare hyggelig og selv tusen takk, Ivar! :) Har jo både ny 5'er og oldschool 3'er, og de er mine favoritter og det beste fra to verdener av BMW's mesterverk! :)

Edit: Wow, ser det nærmer seg 1300 visninger og veldig mange hyggelige kommentarer allerede, og jeg har jo knapt eid bilen i 14 dager?! ;):P:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da kommer dagens oppdatering etter telefonsamtale med han som utbedrer bilen og påtok seg dette arbeidet for meg. :) Snakket med ham for en times tid siden, og da fortalte han at det nærmer seg målet og at jeg får bilen torsdag formiddag. Bilen er egentlig veldig bra, men han hadde en mindre god nyhet, egentlig. Begge hjulbuene bak bør byttes helt ut, på grunn av litt for stort og omfattende rustangrep, så vil jo bytte dem, så klart, men det får bli i andre omgang, samtidig med at taklukeplaten er såpass tynn og lite å sveise på så jeg skifter nok ut den, også, på nyåret, samtidig med innmontering av 325 bakakselen og at rusten ved påfyllingsrøret til bensintanken. Bulkene skal også rettes opp i, den ved A-stolpen kan visst trekkes ut uten noe mer demontering av taktrekket, så satser på at det går, er noe knot med alle delene der, derfor det stoppet seg litt for meg, også, hehe..

Ellers har han tatt det aller meste nå, sa han. :) Hjulbrønner, kanalene og resten av bilen er i ålreit forfatning. Ikke værst for en nesten 27-åring som har passert 319240 km. :) Blir nok muligens også oppgradering til 325 motor også, når denne ikke orker mer. Han hadde en (M20B25?) liggende, så får se.. 2 liter'n duger foreløpig. ;) Og ja, gulvteppet har han tatt ut og tørket, så både det og gulvene er tørre og virker fine. :) Registerremmen må også byttes snart, siden jeg ikke vet om det er gjort etter mars 2003! :o Gleder meg til å få tilbake bilen og fortsette på den selv, og å legge ut alle bildene som han har tatt for meg underveis i prosessen! :) Skal også selv ta vekk rusten på, bak og under listen under fronten og grillen. Er ikke metallet "friskt" nok, så får jeg nok tak i en "ny" til å erstatte platen / listen der. :)

*Puh!* Masse tekst... ;)

Tilleggsedit: Etterpå skal jeg ut og skaffe festebrakett til AutoPass-brikken som skal settes inn, pluss 2 røde refleksbrikker og 1 flaske Brunox, rustomvandler, til forsegling av småpartiene med rust, foreløpig. ;)

Delene fra Koed og Schmiedmann er vel også på vei, håper og tror jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tussler det i riktig retning ja ser jeg :) *følger med*

Tusen takk, Jørgen, så hyggelig og stort, da! :D Føler meg beæret over at du leser, kommenterer og følger med.. Større update kommer jo iløpet av helgen, vil jeg tro! ;)

Jøss, det var da meget :lol: Må følge med.! Morsomt å se når folk tar vare på og shiner opp bilen jeg liker best i hele verden ;) Updates blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tussler det i riktig retning ja ser jeg :) *følger med*

Tusen takk, Jørgen, så hyggelig og stort, da! :D Føler meg beæret over at du leser, kommenterer og følger med.. Større update kommer jo iløpet av helgen, vil jeg tro! ;)

Jøss, det var da meget :lol: Må følge med.! Morsomt å se når folk tar vare på og shiner opp bilen jeg liker best i hele verden ;) Updates blir bra!

Bare trivelig.. :lol: Updates er alltid bra, bestandig! :) Flotte 3'ere du har hatt, også, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refleksene er jo bare å droppe - stygt som f... og ingen sier noe på det.

Sier bare: x2 :)

Angående understell, så er det mulig mitt 325 understell/drivverk blir solgt løst. Send meg en pm om du skal handle det i aller nærmeste fremtid.

Stå på, E30 er aldri feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig prosjekt og lesing :)

Må få satt meg i sving snart og få begynt på E30'n kjenner jeg, skal følge med videre ;)

Kommer snart prosjekttråd om min snart også :)

Tusen takk for det! :) Skal følge med der selv jeg, vettu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refleksene er jo bare å droppe - stygt som f... og ingen sier noe på det.

Sier bare: x2 :)

Angående understell, så er det mulig mitt 325 understell/drivverk blir solgt løst. Send meg en pm om du skal handle det i aller nærmeste fremtid.

Stå på, E30 er aldri feil :)

Ja, nei pent er det absolutt ikke, men... Kommer tilbake på det itilfelle. 325 bakstilling har jeg jo allerede på hånden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...