piter Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 hei I dag fikk jeg gjort litt igjen. bilder: pussa innerskjerm foran høyre side sveisa rust i den ene gulvdelen som skal inn. sånn ser den ut under nå. kjøpt sandblåser med resirkulering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Dette blir bra! Stå på så ser vi kanskje denne på e30meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 håper på det, men vet ikke om jeg rekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Fikk sveisa litt idag å. Her er bilder: fint verktøy innerkanal sveisa plate klar for å sveises inn skjert bort punkta fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Har nå gått igjennom tråden din,og jeg må si at nettopp sånne tråder er moro å lese. Du har nok å henge fingrene i uten tvil,men hvis enn setter seg små mål så blir det en ende på tinga til slutt. Har selv kjøpt og fikset opp biler som rett og slett ikke så ut, og folk lo rått bak ryggen min.Men det gav meg mer inspirasjon til å fikse de opp.Og som regel ble det bil av det og jeg tjente grei slant på de. Så fortsett det gode arbeidet du gjør. Inspirerende og gøy å se.Ihvertfall på en e30.(Nydelige biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 takk for det. det er nok å gjøre ja, målet er ikke å få den strøken, men få den teknisk god stand. fine bilder det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 gjort litt i det siste. her er bilder: gulvet helsveiset. inni rust i kanalen innerkanalen fiksa ytterkanalen, må pusses bare foran, litt rust der å, men fått starta der å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Dette prosjektet likte jeg! Systematisk og veldokumentert med masse smarte løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Veldig bra prosjekt, og den vippa var jo bare helt perfekt. Artig at det er veteran også. Hvilken skole går du og hvor gammel er du? Virker veldig flink til og sveise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gordon Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Kjempe artig og følende med på dine detaljerte oppdateringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja den er helt perfekt, gjør jobben dobbelt så lett. Fint med veteran jaa. Går på Lillehammer på vargsta. Er 16 år,Høres bra ut. Får en del hjelp av far min, men jeg som Sveiser ja:) Håper å få denne ferdig til e30 meet i sommer, men da må jeg steppe opp et hakk med jobbinga, Hehe:) hadde vært Artigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja den er helt perfekt, gjør jobben dobbelt så lett. Fint med veteran jaa.Går på Lillehammer på vargsta. Er 16 år,Høres bra ut. Får en del hjelp av far min, men jeg som Sveiser ja:) Håper å få denne ferdig til e30 meet i sommer, men da må jeg steppe opp et hakk med jobbinga, Hehe:) hadde vært Artigt Til og være bare 16år er du veldig flink, keep up the good work så kanskje vi ser deg på E30MEET i sommer Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 takk håper vi ses da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 da har jeg gjort litt igjen i det siste. men går ikke så fort. åsså er det så mye RUST i gulvet, men det blir nok bra, tar bare tid. må også bytte høyre hjulbue.. og venstre kanal. jekkfeste ferdigt pussa skrapa kanal nytt hull bak på høyre side pungta sveisa)stygg sveis pga mye gjennom brenning) pussa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå