MrCox Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg lurer på om noen har noe bra tips og gi meg.... Hvordan er det mulig og finne igjen en BMW 3-serie, trolig fra rundt -79, uten og ha reg.nummeret ?? Jeg vet at den ble kjøpt ny i Hagesund, hos Sakkestad. Jeg har navnet på han som hadde bilen fra den var ny, og ca 6 år fremmover. Da ble den byttet inn igjen på samme plass. Mannen var min avdøde svigerfar. Vet kun at kjennemerket begynnte på SC...... BMW 316. Kan bilforhandleren ha dette i arkivet sitt ?? Håper noen flinke detektiver kan gi meg et tips her..... Skulle så gjerne funnet denne bilen. Men da må jeg ha reg nummeret.... Ikke nøl med og sende meg en mail: rune.meland@kinsarvik.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Kan du ikke ta en spansk en og ringe Statens Vegvesen?? Spør om de kan søke opp navn i stedet for reg.nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Biltilsynet kan bare søke opp den som den stod registrert sist på. Og det vet jeg ikke. Vet bare hvem som kjøpte den ny.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Hmm, så Biltilsynet kan altså ikke søke på din svigerfars navn som må ligge i systemet dems en plass. Man kan jo få utskrift av bilens eierhistorikk men da må man kanskje vite regnummer eller siste eier Ikke lett dette her, særlig om man ikke har regnummer eller deler av det Har du bilde av bilen så kunne det jo hende at noen muligens kunne kjent den igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Om man kan finne første eier på et reg.nr, så kan man kanskje finne reg.nr på et navn også?? Jeg vet ikke altså, bare kom på det som en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 du har ikke noen gamle bilder der hvor bilen har sniki seg med da så ser du reg nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har leita som pokker etter bilder, men finner kun et bilde der det viser kun SC.... Jækla irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Du kan gå inn på vegvesen.no Der kan du sjekke tid for eu kontroll. Der kan du taste inn alle nummerne som var i bruk på sc registrerte skilt i 1979. Disse strekker seg fra ca sc 43080 til sc 45230 . Da får du opp biltype, rammenr osv. Var ikke solgt så mange Bmw i Haugesund, så denne burde være mulig å finne. Kan svare seg å være sikker på årsmodell, slik at en ikke trenger å leite gjennom unødig mange skiltnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det var ein god ide. Litt jobb, men men. Men hvis bilen er avgreg, så kommer ikke biltypen opp, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Bilen kommer opp selv om den er avregistrert, eller kastet på skroten. Jeg sjekka Sc 43080 til sc 43200 da kom disse opp: Resultat av ditt søk: Merke og modell: BMW 316 Registreringsnummer: SC 43115 Understellsnummer: 5945534 Registreringsår: 1979 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) Frist for kontroll: Avregistrert siden 13.04.1999 --------------------------------------------------------------- Resultat av ditt søk: Merke og modell: BMW 316 Registreringsnummer: SC 43178 Understellsnummer: 5872509 Registreringsår: 1979 Sist godkjent: 21.07.1999 Frist for kontroll: Avregistrert siden 16.08.2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Resultat av ditt søk: Merke og modell: BMW 316 Registreringsnummer: SC 43388 Understellsnummer: 5950300 Registreringsår: 1979 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) Frist for kontroll: Avregistrert siden 07.04.1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jøss Det var skikkelig service det Da skal jeg sjekke de reg nr'ene hos biltilsynet. Takk skal du ha !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Resultat av ditt søk: Merke og modell: BMW 316 Registreringsnummer: SC 43496 Understellsnummer: 5954587 Registreringsår: 1979 Sist godkjent: (Ikke kontrollert) Frist for kontroll: Avregistrert siden 15.03.1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrCox Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Skikkelig god hjelp dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Dette er ikke bilen, men vil tro den er ganske lik... viewtopic.php?f=37&t=216786 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå