Mantis Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Blir ikke det fort veldig dyrt? Kunne aldri falt meg inn å gjøre det med bokser i alle fall. Ble sliten nok av felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 noen som har prøvd å dippe hele bilen, med bokser? vurderer dette, da selvfølgelig del for del http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=250585 Han plasti dippet hvertfall hele bilen sin. Og denne: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=249063&start=45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Hvordan blir det å plasti dippe felger med litt skraper og ekstremt mye lakkflass? Er dippet tykk nok til å dekke over sånt i 2-3-4 lag? Har fire 18"ere som jeg tenkte å dippe før nye vinterdekk kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Plastidip dekker veldig bra hvis du legger litt ekstra på akkuratt det området. Tok dama sine felger for en stund siden, og der var det noen hakk, og de forsvant nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 noen som vet hvor billigeste plassen er å handle gallons? har sett dem har på mekonomen her men glemt å sjekke pris får se neste gang jeg er innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Tenkte mest på klarlakk i forbindelse med dipping av felger, så de har litt bedre holdbarhet.. Glossifier heter den... Tok 3-4 lag på Felga mine... Men blankt blir det ikke! Å overflaten blir litt "seig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Plastidip dekker veldig bra hvis du legger litt ekstra på akkuratt det området. Tok dama sine felger for en stund siden, og der var det noen hakk, og de forsvant nesten. Aha. Vurderte å bruke partsandretards gun metal dip, uten glossifier. Men kan være jeg bare kjøper spraylakk i sølv og klarlakk. Blir sikkert finere. Vi får se. Blir ikke aktuelt før til vinteren, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Dippa nyrene og chromelistene rundt grillen på E24n da en kompis skulle fikse opp sine shadowline nyrer med matt svart plastidip. Min oppfatning av produktet er at det er svært enkelt i bruk.. Jeg er ikke en flink lakkerer.. Er noe jeg overhodet ikke får til, men plastidipen, den var utrolig lett å påføre! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 http://www.dinside.no/873421/bosch-pfs-65-malesproyte nokon som har brukt denna på ein heil bil? andre sprøyter som funker ? dei på plastidip kosta jo 1900kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 han der med e34 brukte den dyreste biltema sprøyta så det ut som på bilde, virka nå til å fungere det hva er grunnen til at alle bruker elektriske sprøyter egentlig? har jo tilgang på stor kompressor og vanlig lakksprøyte liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Ser berre ut som folk anbefaler det. Må vel ha stor dyse opning. Er det noko spesiell tynner ein må bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 han der med e34 brukte den dyreste biltema sprøyta så det ut som på bilde, virka nå til å fungere det hva er grunnen til at alle bruker elektriske sprøyter egentlig? har jo tilgang på stor kompressor og vanlig lakksprøyte liksom. Anbefaler ikke kompressor og vanlig sprøyte siden munningen blir for liten. Ellers så støver du bare ned arbeidsplassen med plasti dip (har opplevd det selv) Jeg har brukt tynner fra Jula og de funka fjell.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Glossifier ko mykje bruker ein på ein liten bil? 2-3lag ein treng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 http://www.dipyourcar.com/forums/showth ... ls-brittle Detta va ein nedtur:( seigt for den som vil ta det vekk igjen. Fekk pris på 22000kr for å lakka ein cab i plastidip. Å når du ser detta so frista ikkje plastidip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 En liten varm bris fra en hårføner eller varmluftspistol forenkler det , men ja er jo litt irriterende at det ikke holder seg "gummiert" gjennom et år. Når det gjelder 22000kr for å få en til å plastidipe bilen, han får mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå