Gå til innhold

Plastidip, erfaringer?


///Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte mest på klarlakk i forbindelse med dipping av felger, så de har litt bedre holdbarhet.. :D

Glossifier heter den... Tok 3-4 lag på Felga mine... Men blankt blir det ikke! Å overflaten blir litt "seig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastidip dekker veldig bra hvis du legger litt ekstra på akkuratt det området. Tok dama sine felger for en stund siden, og der var det noen hakk, og de forsvant nesten.

Aha.

Vurderte å bruke partsandretards gun metal dip, uten glossifier.

Men kan være jeg bare kjøper spraylakk i sølv og klarlakk. Blir sikkert finere.

Vi får se. Blir ikke aktuelt før til vinteren, uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dippa nyrene og chromelistene rundt grillen på E24n da en kompis skulle fikse opp sine shadowline nyrer med matt svart plastidip. Min oppfatning av produktet er at det er svært enkelt i bruk.. Jeg er ikke en flink lakkerer.. Er noe jeg overhodet ikke får til, men plastidipen, den var utrolig lett å påføre! Anbefales!

399633_10152803913340341_1735770852_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han der med e34 brukte den dyreste biltema sprøyta så det ut som på bilde, virka nå til å fungere det :P

hva er grunnen til at alle bruker elektriske sprøyter egentlig? har jo tilgang på stor kompressor og vanlig lakksprøyte liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han der med e34 brukte den dyreste biltema sprøyta så det ut som på bilde, virka nå til å fungere det :P

hva er grunnen til at alle bruker elektriske sprøyter egentlig? har jo tilgang på stor kompressor og vanlig lakksprøyte liksom.

Anbefaler ikke kompressor og vanlig sprøyte siden munningen blir for liten. Ellers så støver du bare ned arbeidsplassen med plasti dip :lol: (har opplevd det selv)

Jeg har brukt tynner fra Jula og de funka fjell....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...