Gå til innhold

Plastidip, erfaringer?


///Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

22.000? Det er jo ran på høylys dag.. Vi har lenge vurdert å begynne med full-dipping av biler, men har ikke lokaler til det - det beste er nok å gjøre det selv, men klart.. sjelden noe blir bra første gangen. Men det vil være en fordel å bruke så tykt lag som mulig har jeg fått inntrykk av - da vil det gå av lettere og holde bedre.

Vurderer å ta inn et STORT parti med dip, om noen er intr. i store kvanta så send en PM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.000kr er rett og slett sykt, jeg brukte en dag på jobben og dippet hele bilen, dette var første gang jeg gjorde det så tok meg god tid i tillegg, et firma som jobber med dette vil selvfølgelig ha en mye høyere effektivitet når det gjelder arbeidstiden. Totalkostnad var under 3000kr, hvordan et firma da har hjerte til å melke ut så mye penger for et produkt som har en levetid på godt under vanlig folie, forstår jeg ikke.

Om man tar høyde for 8 timer arbeid, inkl maskering og "peeling" etter siste laget. Så vil man jo havne på timespriser på rundt 2000kr+

Hva faen skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som kan hjelpe meg med tynner?

Hva merke eller hva den ikkje skal innholde.

cellulosetynner/xylene, du kan kjøpe den ganske billig på biltema. Den heter bare tynner men om du leser på lappen står det xylene. Det er den du skal ha.

Tror den koster rundt 60kr litern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått sendt kit fra "dipyourcar"?

Skulle hatt et slikt kit, men med norske priser frister det lite. Har vurdert å ruke jetcarrier, men "us adresse", og via båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde meg på å dippe uten å varme opp boksen først i dag :P var dårlig butikk,

sååe letteste måte å få av plastidip bortsett fra rive av? (ble utrolig klumpete ujevnt osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...