boost Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 ja dette var det eg fekk i tilbud på rubberspray.no å syns det var ein stiv pris. får jo lakkerings jobb for det. ja om det blir so hardt å rive av igjen so vil mangen slite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Reiv nettopp av mitt i fronten på bilen.. Det var hverken gøy eller enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 22.000? Det er jo ran på høylys dag.. Vi har lenge vurdert å begynne med full-dipping av biler, men har ikke lokaler til det - det beste er nok å gjøre det selv, men klart.. sjelden noe blir bra første gangen. Men det vil være en fordel å bruke så tykt lag som mulig har jeg fått inntrykk av - da vil det gå av lettere og holde bedre. Vurderer å ta inn et STORT parti med dip, om noen er intr. i store kvanta så send en PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 ja var litt meir enn det eg kunne tenkt å spandere på bilen til søstern:) skal fikse cab`n til søstern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergan01 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 22.000kr er rett og slett sykt, jeg brukte en dag på jobben og dippet hele bilen, dette var første gang jeg gjorde det så tok meg god tid i tillegg, et firma som jobber med dette vil selvfølgelig ha en mye høyere effektivitet når det gjelder arbeidstiden. Totalkostnad var under 3000kr, hvordan et firma da har hjerte til å melke ut så mye penger for et produkt som har en levetid på godt under vanlig folie, forstår jeg ikke. Om man tar høyde for 8 timer arbeid, inkl maskering og "peeling" etter siste laget. Så vil man jo havne på timespriser på rundt 2000kr+ Hva faen skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 latterlig pris fått pris på foliering av min bil får 12-14k, og det holder vell mye bedre enn plastidip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Hadde det vært 12 so hadde eg forstått det:) Bilen er foliert idag matt svart:) men no vil ho ha ny farge for sesongen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Nokon som kan hjelpe meg med tynner? Hva merke eller hva den ikkje skal innholde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergan01 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Nokon som kan hjelpe meg med tynner? Hva merke eller hva den ikkje skal innholde. cellulosetynner/xylene, du kan kjøpe den ganske billig på biltema. Den heter bare tynner men om du leser på lappen står det xylene. Det er den du skal ha. Tror den koster rundt 60kr litern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Noen som har fått sendt kit fra "dipyourcar"? Skulle hatt et slikt kit, men med norske priser frister det lite. Har vurdert å ruke jetcarrier, men "us adresse", og via båt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 http://biltema.no/no/Bygg/Maling-og-Fug ... er-361612/ da må det væra denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergan01 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Stemmer, den jeg brukte med godt resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 prøvde meg på å dippe uten å varme opp boksen først i dag var dårlig butikk, sååe letteste måte å få av plastidip bortsett fra rive av? (ble utrolig klumpete ujevnt osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 ein kan berre kjøpa blank åsso reise til ein farge forhandlar å få i den fargen ein ønsker:)? har kjøpt inn alle boksane biltema hadde med tynner hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 4 strøk med svart dip har begynt å falme fra grillen min :/ Har ikke brukt avfettning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå