Gå til innhold

Plastidip, erfaringer?


///Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet blandigsforholdet mellom plasti dip og tynner??

3 liter tynner til 1gallon (3,78l) er visst den optimale blandingen! hørt folk får dårlige resultater om blandingsforholdet ikke stemmer så er verdt å være nøye med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man trenger 2 bokser per felg? - I alt 8 bokser for alle felgene. Dette ble jo straks en litt stiv pris for å foliere felgene synes jeg :-k

Ser dipyourcar.com opererer med kun èn boks per felg i de felgpakkene de selger. En del å spare på de felgpakkene, men så vet ikke jeg om de sender til Norge heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel det som er problemet med Plastidip - at ingen sender til Norge. Vi håper at vår leveranse kommer snart.. Bokser til 99,- pr stk er målet, men litt usikker på om vi klarer det ennå, må bare se an hvor dyrt det blir når alt er på lager :) Er kraftig "backlogged" som de sier på fabrikken i USA. Bestilles mye mer enn hva de klarer å produsere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man trenger 2 bokser per felg? - I alt 8 bokser for alle felgene. Dette ble jo straks en litt stiv pris for å foliere felgene synes jeg :-k

Ser dipyourcar.com opererer med kun èn boks per felg i de felgpakkene de selger. En del å spare på de felgpakkene, men så vet ikke jeg om de sender til Norge heller da.

Må vel gå an å få sendt PlastiDip fra USA med Jetcarrier? Med båt tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man trenger 2 bokser per felg? - I alt 8 bokser for alle felgene. Dette ble jo straks en litt stiv pris for å foliere felgene synes jeg :-k

Ser dipyourcar.com opererer med kun èn boks per felg i de felgpakkene de selger. En del å spare på de felgpakkene, men så vet ikke jeg om de sender til Norge heller da.

Jeg brukte kun EN boks per felg, blei helt gull det. Ligger bilder på side 3 i denne tråden eller noe. Hvite TSW Hockenheim. Trur jeg endte på 5-600 kr totalt for alle 4 felga :) plastidip selges på diverse båtsjapper forresten, lite tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man trenger 2 bokser per felg? - I alt 8 bokser for alle felgene. Dette ble jo straks en litt stiv pris for å foliere felgene synes jeg :-k

Ser dipyourcar.com opererer med kun èn boks per felg i de felgpakkene de selger. En del å spare på de felgpakkene, men så vet ikke jeg om de sender til Norge heller da.

Jeg brukte 2,5 boks på 4 felger... Kun senter men.

Til andre her,Mann får kjøpt dette i Norge. Mange butikker som selger dette nå. Plastdip.no var det vell jeg fikk info fra. Bare si hvor du bor så sier di deg nærmeste butikk

Jeg kjøpte også mitt på en båtsjappe :)

do7an79tgpn870heys7c.jpg

t6bg1hp56n8xcmj371og.jpg

cuuw632qa7l598svibm5.jpg

2np8r0q7o8684k0rx3q7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte 2 bokser å skulle lakkere noen BBS felger, resultatet ble latterlig dårlig!

Dysa spytta bare ut klatter med plastidip!!! :S

Da rista du ikke boksen lenge nok :) Må ristes mye lenger enn vanlig lakkboks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...