Oyoy Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Noen som vet blandigsforholdet mellom plasti dip og tynner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Noen som vet blandigsforholdet mellom plasti dip og tynner?? 3 liter tynner til 1gallon (3,78l) er visst den optimale blandingen! hørt folk får dårlige resultater om blandingsforholdet ikke stemmer så er verdt å være nøye med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Så man trenger 2 bokser per felg? - I alt 8 bokser for alle felgene. Dette ble jo straks en litt stiv pris for å foliere felgene synes jeg Ser dipyourcar.com opererer med kun èn boks per felg i de felgpakkene de selger. En del å spare på de felgpakkene, men så vet ikke jeg om de sender til Norge heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Er vel det som er problemet med Plastidip - at ingen sender til Norge. Vi håper at vår leveranse kommer snart.. Bokser til 99,- pr stk er målet, men litt usikker på om vi klarer det ennå, må bare se an hvor dyrt det blir når alt er på lager Er kraftig "backlogged" som de sier på fabrikken i USA. Bestilles mye mer enn hva de klarer å produsere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Noen som vet blandigsforholdet mellom plasti dip og tynner?? 3 liter tynner pr. 4 liter Plasti Dip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Noen som vet blandigsforholdet mellom plasti dip og tynner?? 3 liter tynner pr. 4 liter Plasti Dip. litt lengre opp står det allerede svar på det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Å ja, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Så man trenger 2 bokser per felg? - I alt 8 bokser for alle felgene. Dette ble jo straks en litt stiv pris for å foliere felgene synes jeg Ser dipyourcar.com opererer med kun èn boks per felg i de felgpakkene de selger. En del å spare på de felgpakkene, men så vet ikke jeg om de sender til Norge heller da. Må vel gå an å få sendt PlastiDip fra USA med Jetcarrier? Med båt tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Så man trenger 2 bokser per felg? - I alt 8 bokser for alle felgene. Dette ble jo straks en litt stiv pris for å foliere felgene synes jeg Ser dipyourcar.com opererer med kun èn boks per felg i de felgpakkene de selger. En del å spare på de felgpakkene, men så vet ikke jeg om de sender til Norge heller da. Jeg brukte kun EN boks per felg, blei helt gull det. Ligger bilder på side 3 i denne tråden eller noe. Hvite TSW Hockenheim. Trur jeg endte på 5-600 kr totalt for alle 4 felga plastidip selges på diverse båtsjapper forresten, lite tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Så man trenger 2 bokser per felg? - I alt 8 bokser for alle felgene. Dette ble jo straks en litt stiv pris for å foliere felgene synes jeg Ser dipyourcar.com opererer med kun èn boks per felg i de felgpakkene de selger. En del å spare på de felgpakkene, men så vet ikke jeg om de sender til Norge heller da. Jeg brukte 2,5 boks på 4 felger... Kun senter men. Til andre her,Mann får kjøpt dette i Norge. Mange butikker som selger dette nå. Plastdip.no var det vell jeg fikk info fra. Bare si hvor du bor så sier di deg nærmeste butikk Jeg kjøpte også mitt på en båtsjappe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 jeg kjøpte 2 bokser å skulle lakkere noen BBS felger, resultatet ble latterlig dårlig! Dysa spytta bare ut klatter med plastidip!!! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 jeg kjøpte 2 bokser å skulle lakkere noen BBS felger, resultatet ble latterlig dårlig!Dysa spytta bare ut klatter med plastidip!!! :S for kaldt kansje? høres rart ut da :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Det kan virke som den klatter i starten, men etter et par lag så ligger det jevnt og godt Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 jeg kjøpte 2 bokser å skulle lakkere noen BBS felger, resultatet ble latterlig dårlig!Dysa spytta bare ut klatter med plastidip!!! :S Da rista du ikke boksen lenge nok Må ristes mye lenger enn vanlig lakkboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Nokon som har laget striper oppå plastidip i ein annar farge? Blir kanten veldig merkbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå